  • 1. Data: 2004-11-18 14:36:42
    Temat: zakladanie ekonta
    Od: "Ronin" <f...@o...pl>

    Witam
    Wyslalem ten formularz ktory wypelnilem na stronie mbankui tak czekam az mi
    przysla do podpisania umowe. Az tu patrze ze samemu trza zassac z ich strony
    i im wyslac. Jakos nie doszly mnie sluchy ze zmieniaja sie zasady otwierania
    rachunkow w mbanku.
    Znaczy sie nie mam co czekac tylko mam to drukowac i slac, tak?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-18 14:46:28
    Temat: Re: zakladanie ekonta
    Od: nod <n...@o...pl>

    Użytkownik Ronin napisał:

> [...]
    >rachunkow w mbanku.
    >Znaczy sie nie mam co czekac tylko mam to drukowac i slac, tak?

    eKonto można otworzyć na 3 sposoby:
    1. wypełnić formularz na stronie www i czekać aż przyślą umowę, którą
    podpisaną należy odesłać wraz z kserówkami dokumentu tożsamości
    2. zadzwonić na mLinię i czekać na to co wyżej
    3. samemu wydrukować i wypełnić umowę, dołączyć kserówki i wysłać do mBanku

    Skoro wypełniłeś formularz www to teraz cierpliwie czekaj na pakiet
    aktywacyjny

    pozdr
    nod

  • 3. Data: 2004-11-18 14:55:16
    Od: "Ronin" <f...@o...pl>

    Użytkownik "nod" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    mBanku

    > Skoro wypełniłeś formularz www to teraz cierpliwie czekaj na pakiet

    Acha... no okej

    Dzieki

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-11-19 05:43:35
    Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2004 15:46:28 +0100, nod wrote:

> [...]
    > 2. zadzwonić na mLinię i czekać na to co wyżej
    > 3. samemu wydrukować i wypełnić umowę, dołączyć kserówki i wysłać do mBanku

    4. PRzejść się do mKiosku - tam wypełnią wniosek. Jak przyjdzie umowa -
    powtórna wycieczka do mKiosku z ksero dowodu dalej sami przesyłają
    kurierem (dobrze wziąć pakiet aktywacyjny i listę haseł - można na
    miejscu wejść na konto)

    --
    Magda

  • 5. Data: 2004-11-21 09:54:30
    Od: "Ronin" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Darth Magda" <t...@n...poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:cnk14k$15j$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > powtórna wycieczka do mKiosku z ksero dowodu dalej sami przesyłają
    > kurierem (dobrze wziąć pakiet aktywacyjny i listę haseł - można na

    A ile mniej wiecej czeka sie na ta przesylke od nich??