  • 1. Data: 2004-11-18 15:48:28
    Temat: gdzie zalozyc ROR?
    Od: "Krzys" <k...@p...a_to_skasuj.pl>

    witam
    pewnie pytanie standartowe na tej grupie ale nie korzystam z niej
    wiec na wstepie przepraszam ale jakby chcial mi ktos odpowiedziec to bylbym,
    wdzieczny
    a o to czego wymagam:
    - male lub zerowe koszty prowadzenia
    - dostep przez kanaly elektroniczne - zabezpeiczenia najlepiej token
    - karat platnicza (najlpiej wypukla - warunki kredytu nie istotne)
    - dobrze oproscetnowana lokata (w sumie nie dotyczy to roru, ale dobrze zeby
    w tym samym banku)
    to chyba tyle
    wplaty miesieczne byly by okolo 3 tys miesiecznie
    z gory bardzo dziekuje
    krzysztof

  • 2. Data: 2004-11-18 16:00:01
    Temat: Re: gdzie zalozyc ROR?
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Krzys" <k...@p...a_to_skasuj.pl> wrote in message
    > witam
    > pewnie pytanie standartowe na tej grupie ale nie korzystam z niej
    obleśnie standardowe

    <ciach>
> [...]
    > - karat platnicza (najlpiej wypukla - warunki kredytu nie istotne)
    > - dobrze oproscetnowana lokata (w sumie nie dotyczy to roru, ale dobrze
    mBank lub VW. Jeśli chcesz utrzymywać saldo na wysokim poziomie to lepszy
    będzie mBank bo masz tam eMax (4,8%), eMax plus (5,3%), supermarket funduszy
    inwestycyjnych, maklera w perspektywie i dużo lokat na sensownych %.
    Jak chcesz zrezygnować z możliwości lokacyjnych dla tokena i bezpłatnych
    wypłat ze wszystkich bankomatów >400PLN to VW.

    Oba są bezpłatne, wydają bezpłatne karty. mBank ma przelewy po 0,50PLN

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 3. Data: 2004-11-18 17:23:49
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 18 Nov 2004 16:48:28 +0100, "Krzys"
    <k...@p...a_to_skasuj.pl> wrote:

    >a o to czego wymagam:

    Lukas
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-11-18 17:49:39
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

> [...]
    > będzie mBank bo masz tam eMax (4,8%), eMax plus (5,3%), supermarket
    > funduszy inwestycyjnych, maklera w perspektywie i dużo lokat na sensownych

    moim zdaniem mbank nie nadaje/nadawal sie do trzymania wiekszych sum (nie
    liczac graczy SFI) bo VW ma duzo sensowniejsze % lokat niz mbank, Pluskonto
    tez wyzej niz emax o cale 0.05% :) moze emax plus to zmieni

    GP

  • 5. Data: 2004-11-18 21:37:33
    Od: "Krzys" <k...@p...a_to_skasuj.pl>

    ale i mBank i VW sa bankami "wirtulanymi"
    wiec i tu i tu bedzie problem z wplata gotowki, prawa?
    krzysztof

  • 6. Data: 2004-11-20 12:35:50
    Od: "miror" <m...@o...pl>

    > wiec i tu i tu bedzie problem z wplata gotowki, prawa?

    Witam
    jak msz w pobliżu bankomat to nie ma problemu z wypłatami, ogranicza cie
    limit bankomatu chyba, bo na karte ustalasz sobie sam via internet np.

    --
    m...@o...pl
    -:[GG 490479]:-

  • 7. Data: 2004-11-20 15:08:35
    Od: "Krzys" <k...@p...a_to_skasuj.pl>

    chodzi o WPLATY :)
    krzys

  • 8. Data: 2004-11-20 22:20:52
    Od: "ARI" <k...@w...pl>

    Weźcie pod uwag, że koszt uszkodzonego tokena w VB to 100 złotych. mBank
    wydaje listy haseł .