    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBKKBSg
    Date: Wed, 7 Mar 2018 11:06:22 +0100

    "J.F." 5a9fb30b$0$661$6...@n...neostrada.pl

    > A czemu nie wypowiesz ?

    Bo ojciec (82 l.) nie może wyjść na zewnątrz
    mieszkania po operacji. (o czym już pisałem)
    Wcześniejsza opłata została wystornowana,
    zatem uznałem, że BZWBKKBSg nie będzie
    naliczał opłat a po powrocie z wieńca
    miałem sporo na głowie, przez co niektóre
    sprawy przesunąłem na później...

    Teraz nie mogę iść z ojcem do banku.

    > Moze sie naleza :)

    Zapewne tak:

    - bank długo rozpatruje te reklamacje

    - wcześniejszą opłatę wystornował

    - a i rozsądek nakazuje pobieranie
    opłat za nieaktywna kartę, którą
    należy wysyłać klientowi wbrew
    jego woli (pisałem, aby nie wysyłali)

    > Widac produkcja dowodu jest odpowiedzialna,
    > a karty to z nieograniczoną nieodpowiedzialnoscią

    Co ma odpowiedzialność do czasu?
    Aby było jasne:

    - data wydania to data zgłoszenia chęci otrzymania nowego
    - kartę dostaję, choć piszę, że jej nie chcę, ale po
    zastrzeżeniu dowodu muszę zgłosić chęć otrzymania
    nowego w miejsce zastrzeżonego
    - i nie mogę zgłosić ww. chęci tuż po zastrzeżeniu
    (nie wiem, ile muszę odczekać)

    Zauważysz, że muszę wysłać AKTUALNE zdjęcie?
    Owszem, ale w moim wypadku zdjęcie nie przeterminowało
    się, albowiem zastrzegłem dowód, który miałem zdecydowanie
    krócej niż pół roku, a półroczna fotka jest jeszcze uznawana
    za aktualną.

    > Jak sobie kupic pare akcji Orlenu, to myslisz, ze jestes wlascicielem rafinerii ?

    Morawiecki ma tylko parę akcji?
    Myślałem, że więcej...

    Kombinuj JF -- ale jakoś rozsądnie.
    Wprawdzie cnota krytyki nie boi się, ale nie rozmydlaj
    rozmowy głupią krytyką, bo obecnie chyba nie ma ludzi
    myślących, że Morawiecki ma tylko PARĘ akcji BZWBKKBSg.

    Skoro takich nie ma -- nie trzeba tak głupio krytykować.

    > I moze jeszcze mozesz decydowac o cenie paliwa ?

    Morawiecki nie szefował temu bankowi?
    Nie zarabiał miliomów plnów dzięki temu bankowi?

    > w grudniu 2017 ciagle mial, ale obiecuje ze sprzeda.

    Dlatego pytam -- czy już sprzedał.

    > No i od polowy stycznia akcje BZ spadaja :-)

    Kopię leżącego? Przemyślę to...
    [już słabłem -- JF dodał mi otuchy!]
    Nieładnie znęcać się nad słabym...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,