  • 31. Data: 2006-05-22 19:45:47
    Temat: Re: BZWBK przelewy z KK
    Od: darek <d...@g...pl>

    MK napisał(a):
    Citi daje to samo za 0 pln :).

    Niestety nie , Citi nie daje ci mozliwosci realizacji za 0 zl przelewu
    na dowolny rachunek; Nawet za 3 zl nie daje :-)
    darek

  • 32. Data: 2006-05-22 19:53:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "darek" <d...@g...pl> wrote in message

    > Niestety nie , Citi nie daje ci mozliwosci realizacji za 0 zl przelewu
    > na dowolny rachunek; Nawet za 3 zl nie daje :-)

    Racja. W Citi musisz zdefiniowac rachunek za posrednictwem Citiphone. Chyba,
    ze masz konto, wtedy sam mozesz zdefiniowac. Jakos mi nie brakuje tych
    dowolnych przelewow, bo platnosci dokonuje cyklicznie na te same rachunki
    ;).

    MK

  • 33. Data: 2006-05-22 20:04:15
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 22 May 2006 18:55:25 +0200, "xviper" <v...@o...pl> wrote:

    >http://dlaciebie.bzwbk.pl/22756

    żona to jednak nie ja :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 34. Data: 2006-05-23 05:46:59
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

> [...]
    > ze masz konto, wtedy sam mozesz zdefiniowac. Jakos mi nie brakuje tych
    > dowolnych przelewow, bo platnosci dokonuje cyklicznie na te same rachunki

    w Citi bez oplat mozna wykonac tylko przelewy za media: energia, woda,
    telefon, czynsz, kablowka etc...
    kosztuja 0 zl i sa traktowane jako bezgotowkowe, korzystam z tej uslugi od
    kilku miesiecy i jestem
    zadowolony

    pozdr.
    R.

  • 35. Data: 2006-05-23 08:48:29
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > telefon, czynsz, kablowka etc...
    > kosztuja 0 zl i sa traktowane jako bezgotowkowe, korzystam z tej uslugi od

    I dokładnie tego bym oczekiwał od BZWBK.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 36. Data: 2006-05-24 10:23:00
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > I dokładnie tego bym oczekiwał od BZWBK.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret

    w BZ WBK opłata 3zł, ale za to mozesz wykonac dowolny przelew z rachunku
    karty
    na (prawie) dowolne konto

    pozdr.
    RS

  • 37. Data: 2006-05-29 18:23:14
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Wiecie może, czy z tej eurokarty czy jak to się nazywa (taka wypukła master podpieta
    do rachunku w eurosach) mozna tez
    wykonywac przelewy, szczególnie do Niemiec, i ile taka przyjemnośc czyli opłata za
    przelew wynosi?
    Czy moze nawet lepiej z samego eurokonta?
    Nawet wpadłem kiedyś do jakiegoś oddziału zapytać, ale tam cztery przestraszone
    denatki za biurkami siedziały...
    JaC

    > w BZ WBK opłata 3zł, ale za to mozesz wykonac dowolny przelew z rachunku karty na
    (prawie) dowolne konto

    It has removed 881 spam emails to date.
    Get the free SPAMfighter here: http://www.spamfighter.com/len

  • 38. Data: 2006-05-30 09:02:09
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Mon, 22 May 2006 12:16:40 +0200, Grzes <p...@S...o2.pl> wrote:

    > Chyba jednak zrobili bo rozmawiałem przed chwilą z infolinią BZWBK i
    > twierdzą że taki przelew kosztuje 3 zł bez względu na kwotę !

    zrobili :)
    pieniazki przelane sa juz na docelowym koncie
    koszt operacji 3 pln
    kwota xxxxx
    :D

    --