  • 1. Data: 2006-05-21 12:30:14
    Temat: Jaka domene wykupic na strone poswieconej kartom VISA?
    Od: "John Williams" <j...@g...pl>

    Jaka domene wykupic na strone poswieconej kartom VISA? Macie jakies pomysly?

  • 2. Data: 2006-05-21 12:43:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    John Williams napisał(a):
    > Jaka domene wykupic na strone poswieconej kartom VISA? Macie jakies pomysly?

    twojavisa.pl

    co wygrałem?

  • 3. Data: 2006-05-21 13:28:21
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 May 2006 14:43:46 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wklepał(-a):

    >twojavisa.pl
    >
    >co wygrałem?

    moja-twoja-pana-pani-spoleczenstwo-placi-visa.pl

  • 4. Data: 2006-05-21 13:41:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > twojavisa.pl

    albo mojavisa.pl :-)

  • 5. Data: 2006-05-21 13:52:41
    Od: "John " <j...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > ?
    >
    > twojavisa.pl
    >
    > co wygrałem?

    Zastanawialem sie and ta. ale chcialbym taka by w jezyku angielsim bylo
    przynajmniej do wymowienia .

  • 6. Data: 2006-05-21 15:24:10
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > albo mojavisa.pl :-)

    a sprawdzales czy ta domena jest dostepna?

    ps. multibank od dawna ma te strone!

  • 7. Data: 2006-05-21 15:31:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kjvirtual napisał(a):

    > a sprawdzales czy ta domena jest dostepna?

    po wysłaniu posta, dlatego od razu poszedł cancel :-)

  • 8. Data: 2006-05-21 17:55:22
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    Po prostu sprawdź, co w ogóle jest dostępne...
    Niezła byłaby może www.visa.info.pl, ale jest zajęta.

  • 9. Data: 2006-05-21 18:08:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "vp23" <v...@o...pl> wrote in message

    > Po prostu sprawdź, co w ogóle jest dostępne...
    > Niezła byłaby może www.visa.info.pl, ale jest zajęta.
    >
    > --

    http://www.visacard.pl/

    MK

  • 10. Data: 2006-05-21 18:36:33
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    John Williams pisze:

    > Jaka domene wykupic na strone poswieconej kartom VISA? Macie jakies pomysly?

    Może visainfo.pl?

    --
    Grzegorz Kamionka