  • 1. Data: 2006-05-21 09:48:19
    Temat: Kiedy widoczne środki na rachunku w INTELIGO
    Od: "Navy" <n...@o...pl>

    Pozdrawiam Grupowiczów!
    Wpłacając w oddziale PKO BP pieniążki na rachunek w Inteligo, kiedy są one
    widoczne na rachunku odbiorcy?
    Pozdrawiam
    Navy

  • 2. Data: 2006-05-21 10:01:31
    Temat: Re: Kiedy widoczne środki na rachunku w INTELIGO
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Navy napisał(a):
    > Pozdrawiam Grupowiczów!
    > Wpłacając w oddziale PKO BP pieniążki na rachunek w Inteligo, kiedy są one
    > widoczne na rachunku odbiorcy?

    Po godzinach sesji elixir. Najdalej następnego dnia roboczego.

  • 3. Data: 2006-05-21 10:02:22
    Od: "Navy" <n...@o...pl>

    .... podziękował
    Jeżeli mogę Kolegę poprosić o podanie godzin sesji w PKO BP będę wdzięczny
    ;)
    Pozdrawiam
    Navy

  • 4. Data: 2006-05-21 10:15:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Navy napisał(a):
    > .... podziękował
    > Jeżeli mogę Kolegę poprosić o podanie godzin sesji w PKO BP będę wdzięczny
    > ;)

    Jeżeli chodzi o sesje w inteligo, to zerknij do FAQ na inteligo.pl - tam
    są podane.

    Pamiętaj jednak, że to musi wyjść z PKO BP jeszcze, a to już jest jedna
    wielka niewiadoma. ;-)

  • 5. Data: 2006-05-21 10:25:24
    Od: "lux" <n...@e...fu>

    > Pozdrawiam Grupowiczów!
    > Wpłacając w oddziale PKO BP pieniążki na rachunek w Inteligo, kiedy są one
    > widoczne na rachunku odbiorcy?

    Przewaznie nastepnego dnia.

    Pzdrw.
    lux

  • 6. Data: 2006-05-21 10:34:01
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Navy" <n...@o...pl> wrote in message
    > Pozdrawiam Grupowiczów!
    > Wpłacając w oddziale PKO BP pieniążki na rachunek w Inteligo, kiedy są one
    > widoczne na rachunku odbiorcy?

    Ludzie przestancie wplacac _pieniazki_ a zacznijcie _pieniadze_, inaczej nic
    sie w tym kraju na lepsze nie zmieni...

    --
    Pozdrawiam,
    MC

  • 7. Data: 2006-05-21 11:57:20
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Po godzinach sesji elixir. Najdalej następnego dnia roboczego.

    *Po*? Czyli to nie idzie eliksirem? Pytam, bo jakiś czas temu (jeśli dobrze
    pamiętam) ktoś wspomniał, że to nie idzie eliksirem a potem ktoś inny
    napisał, że PKO BP z Inteligo rozlicza się eliksirem. Jak to wreszcie jest?

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 8. Data: 2006-05-21 12:39:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Grzegorz Kamionka napisał(a):

> [...]
    > dobrze pamiętam) ktoś wspomniał, że to nie idzie eliksirem a potem ktoś
    > inny napisał, że PKO BP z Inteligo rozlicza się eliksirem. Jak to

    Moje źródła twierdzą, że idzie to w godzinach zgodnych z elixirem, ale
    fizycznie nie przechodzi przez KIR (nie opuszcza PKO BP). A nie mam
    powodów, aby wątpić w profesjonalizm moich źródeł. ;-)

    A słowo "po" użyłem raczej dlatego, że przelewu przychodzącego należy
    wyglądać "po" godzinie X. :-)