  • 1. Data: 2002-01-10 18:23:58
    Temat: BZWBK - mozna kupowac dolary przelewem :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jak pisalem wyslalem wczoraj 5 zloty z Fortisu na moje subkonto walutowe w
    WBK - pani niedysponentka oczywiscie mowila, ze musze wszystko robic w
    oddziale - wyplacic i wplacic (co prawda pozniej okazalo sie ze fizycznie
    kasa nie musi byc rtansportowana - wystarczy przelew i nawet taniej jest ;)
    I co sie okazalo???
    Dzisiaj przelew i kupno dolarow za 5 zlotych dostalem 1,22$ :)))
    eeech - nareszcie mozna sobie pograc na kursach walutowych :)) Chyba lepsze
    niz belkowe oddac. Hi hi hi.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-10 18:59:37
    Temat: Re: BZWBK - mozna kupowac dolary przelewem :)
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > Dzisiaj przelew i kupno dolarow za 5 zlotych dostalem 1,22$ :)))
    > eeech - nareszcie mozna sobie pograc na kursach walutowych :)) Chyba

    widzę, że kolega trochę późno się zorientował
    ja mniej więcej od pół roku (od czasu kiedy zamknąłem konto w shitibanku)
    kupuję waluty przelewm do PKO albo z konta PKO albo z mbanku

    gorzej, że w drugą stronę mogę tylko z konta walutowego na konto w pko -
    nigdzie dalej

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-01-10 19:05:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > kupuję waluty przelewm do PKO albo z konta PKO albo z mbanku
    >
    > gorzej, że w drugą stronę mogę tylko z konta walutowego na konto w pko -

    No wczesniej to ja za bardzoe nie mialem za co ;)
    Poza tym lezy i czeka na uruchomienie caly system z BIG BG do poczuenia sie
    ;) (potracenia) kasy na gieldzie

  • 4. Data: 2002-01-10 19:13:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > widzę, że kolega trochę późno się zorientował
    > ja mniej więcej od pół roku (od czasu kiedy zamknąłem konto w shitibanku)
    > kupuję waluty przelewm do PKO albo z konta PKO albo z mbanku

    Jakie pozno??? - subkonto waluowe mam od wtorku a dzisaj czwartek :))))

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-10 19:28:03
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości

    > Jakie pozno??? - subkonto waluowe mam od wtorku
    a dzisaj czwartek :))))

    A ile bzwbk kasuje za prowadzenie takiego subkonta
    (mam internetowe konto 24plus) ?

    Sark

  • 6. Data: 2002-01-10 19:52:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ile bzwbk kasuje za prowadzenie takiego subkonta
    > (mam internetowe konto 24plus) ?

    a nic - prowadzenie free - tylko przy zaozeniu trzeba wplacic 50$ (a w Euro
    chyba rownowartosc jakos)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 7. Data: 2002-01-10 20:36:51
    Temat: Odp: BZWBK - mozna kupowac dolary przelewem :)
    Od: "Jan W." <w...@i...pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com>
> [...]
    > Dzisiaj przelew i kupno dolarow za 5 zlotych dostalem 1,22$ :)))
    > eeech - nareszcie mozna sobie pograc na kursach walutowych :)) Chyba

    o wlasnie szukam takiego rachunku walutowego na ktory mozna przelewac
    zlotówki a oszczedzac w obcej walucie, piszesz o BZWBK a inne banki, nie
    wiecie czy w BIG Banku Gdanskim jest cos takiego ? To moj jedyny marmurek
    ale juz prawie nieuzywany ;-)
    Bo mBank i Inteligo to chyba takiej mozliwosci nie planują?
    Co do "belkowego" swieta racja :-)

  • 8. Data: 2002-01-10 21:28:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > ale juz prawie nieuzywany ;-)
    > Bo mBank i Inteligo to chyba takiej mozliwosci nie planują?

    Pewnie mozna subkonto zalozyc - idzisz wtedy do oddzialu i robia wewnetrzny
    przelew.
    Ja wlansie zauwazylem ze niestety w BZWBKu ze swojego rachunku na subkonto
    nie mozna przelac, bo system twierdzi, zwe takie konto nie istnieje - a jak
    pisalem z Fortisu nie bylo problemu - w sumie nie wiem o co chodzi :)))
    Wazne ze dziala z zewnatrz- i nie trzeba za kazdym razem isc do banku tylko
    przelewam - no ale wtedy trzeba miec chcoiaz mBank - zeby robic przelewik.
    Swoja droga zlotowka juz slabnie.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 9. Data: 2002-01-11 11:58:56
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kołodziejczyk" <g...@i...pl>

> [...]
    > kupuję waluty przelewm do PKO albo z konta PKO albo z mbanku
    >
    > gorzej, że w drugą stronę mogę tylko z konta walutowego na konto w pko -

    PKO BP?

    Piotr "Gamster" Kołodziejczyk
    g...@i...pl

  • 10. Data: 2002-01-11 14:10:54
    Od: "Pirx" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > przelewam - no ale wtedy trzeba miec chcoiaz mBank - zeby robic przelewik.

    Dzieki AMRA za przetarcie ścieżki : )

    Potwierdzam - to działa!!!
    Z tym, że testowałem dla euro.
    Przelew z WBK z osobistego w PLN nie idze (w sumie głupota).
    Z mBanku puściłem i wszystko cacy.
    Policzyli mi za 1 Euro 3.66 PLN - czyli po kursie dla dewiz : ))))

    Teraz tylko trzeba znaleźć sposób na transakcję odwrotną.

    Piotr Wojtowicz

    <<<< www.isof.pl >>>>
    rozwiązania dla e-biznesu