  • 1. Data: 2005-06-25 13:18:31
    Temat: [BZWBK] moja krytyka karty z doladowaniem
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    nie podoba mi sie jej regulamin podawanuy aktualnie na stronie karty
    upominkowej
    Otóż: zgubienie karty lub jej kradzież pozbawia klienta całej forsy
    wpłąconej na kartę. Nawet jak ją zastrzeże a złodziej nie będzie już z
    niej mógł nic pobrać, ponieważ żeby dostać zwrot forsy trzeba kartę
    mieć.

    W związku z punktem 29 w którym piszą, że "Bank ponosi
    odpowiedzialnosc za utrate przechowywanego na Karcie pieniadza
    elektronicznego spowodowana wyłacznie zawinionym działaniem Banku oraz
    wadliwym funkcjonowaniem Karty. Posiadacz ma wówczas prawo zwrócic sie
    do Banku z zadaniem zwrotu przechowywanych na Karcie srodków
    pienieznych."
    powstaje paradoks - widzę możliwość zwrotu, jeśli ja kartę zastrzegę,
    a złodziej mimo to z niej coś wypłaci - bo wtedy widać że bank zawinił
    a karta funkcjonuje wadliwie (powinna nie wypłacić)

    Piękny jest też punkt 19 - "Nadpłata nie jest oprocentowana." tak
    jakby reszta środków na karcie była oprocentowana :-)

    Poza tym, że nadpłata jest nieoprocentowana to nie powinno jej byc -
    powyzej 3000 zl kazda wplata na karte bedzie odrzucana, a wg punktu 18
    "W przypadku zasilenia przekraczajacego wartosc nominalna Karty
    (nadpłata) Posiadacz ma roszczenie o zwrot tych srodków zas Bank ma
    prawo odrzucic przyjecie nadpłaty."
    Czyli powyzej 3000 odrzucaja, a jak saldo ma przekroczyć nominał
    "mogą odrzucić". A klient nie dowie sie jak w bankomacie za 2 zl nie
    sprawdzi salda.

    Poczekam, az zmienia regulamin i uruchomia podglad w internecie -
    teraz to czyste szalenstwo brac taka karte
    *** blad ***

  • 2. Data: 2005-06-25 15:00:59
    Temat: Re: [BZWBK] moja krytyka karty z doladowaniem
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    blad napisał:

    [...]

> [...]

    > Czyli powyzej 3000 odrzucaja, a jak saldo ma przekroczyć nominał "mogą
    > odrzucić". A klient nie dowie sie jak w bankomacie za 2 zl nie sprawdzi

    No właśnie - abstrahując od tego, że jeśli ktoś nam podpierniczy kartę
    to tracimy całą kasę na niej zgroamdzoną i nie będziemy mogli jej
    odzyskać to zapisywanie każdej transakcji, by móc wiedzieć ile nam forsy
    zostało na rachunku karty i tak na niewiele się zda, bo kupując za
    granicą z przewalutowaniem i prowizjami banku i tak będziemy zmusezni
    sprawdzać saldo przez bankomat, za 2 złote. Bez podglądu karty przez
    Internetu faktycznie jest nieciekawie.

    K.

  • 3. Data: 2005-06-25 16:28:14
    Od: maHo <m...@p...net>

    Krystek wrote:
> [...]
    > granicą z przewalutowaniem i prowizjami banku i tak będziemy zmusezni
    > sprawdzać saldo przez bankomat, za 2 złote. Bez podglądu karty przez

    A ile wynosi wogóle nominał tej karty i gdzie ją można kupić?. Ich
    strona ma dużo tekstu, ale jakoś mało konkretnych informacji?.

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-06-26 19:10:19
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    Krystek wrote:
> [...]

    A ile wynosi wogóle nominał tej karty i gdzie ją można kupić?. Ich
    strona ma dużo tekstu, ale jakoś mało konkretnych informacji?.

    W banku powiedziano mi o dwóch nominałach 100 i 500 zł. Przyczym 500 zł.
    jest nominałem najwyższym. Nie wiem czy są jeszcze inne nominały, nie
    pytałem.
    500 zł i tak jest dla mnie kwotą zbyt małą (mam oczywiście na uwadze fakt,
    iz maksymalna wartość jednorazowej transakcji ograniczona jest nominałem
    karty)

    Zdrów

    KUB'a

  • 5. Data: 2005-06-26 19:23:28
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "KUB'a" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    fakt,
    > iz maksymalna wartość jednorazowej transakcji ograniczona jest nominałem

    Acha i jeszcze jedno. Kartę kupuje się w kasie banku. Cena karty to nominał
    + 15 zł.

    KUB'a