    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [BZWBK] moja krytyka karty z doladowaniem
    Date: Sat, 25 Jun 2005 15:18:31 +0200

    nie podoba mi sie jej regulamin podawanuy aktualnie na stronie karty
    upominkowej
    Otóż: zgubienie karty lub jej kradzież pozbawia klienta całej forsy
    wpłąconej na kartę. Nawet jak ją zastrzeże a złodziej nie będzie już z
    niej mógł nic pobrać, ponieważ żeby dostać zwrot forsy trzeba kartę
    mieć.

    W związku z punktem 29 w którym piszą, że "Bank ponosi
    odpowiedzialnosc za utrate przechowywanego na Karcie pieniadza
    elektronicznego spowodowana wyłacznie zawinionym działaniem Banku oraz
    wadliwym funkcjonowaniem Karty. Posiadacz ma wówczas prawo zwrócic sie
    do Banku z zadaniem zwrotu przechowywanych na Karcie srodków
    pienieznych."
    powstaje paradoks - widzę możliwość zwrotu, jeśli ja kartę zastrzegę,
    a złodziej mimo to z niej coś wypłaci - bo wtedy widać że bank zawinił
    a karta funkcjonuje wadliwie (powinna nie wypłacić)

    Piękny jest też punkt 19 - "Nadpłata nie jest oprocentowana." tak
    jakby reszta środków na karcie była oprocentowana :-)

    Poza tym, że nadpłata jest nieoprocentowana to nie powinno jej byc -
    powyzej 3000 zl kazda wplata na karte bedzie odrzucana, a wg punktu 18
    "W przypadku zasilenia przekraczajacego wartosc nominalna Karty
    (nadpłata) Posiadacz ma roszczenie o zwrot tych srodków zas Bank ma
    prawo odrzucic przyjecie nadpłaty."
    Czyli powyzej 3000 odrzucaja, a jak saldo ma przekroczyć nominał
    "mogą odrzucić". A klient nie dowie sie jak w bankomacie za 2 zl nie
    sprawdzi salda.

    Poczekam, az zmienia regulamin i uruchomia podglad w internecie -
    teraz to czyste szalenstwo brac taka karte
    *** blad ***