  • 11. Data: 2002-02-02 18:18:23
    Temat: Re: BZWBK - miał ktoś coś podobniego
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pirx" <p...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    news:a3gth4$cct$1@news.tpi.pl...
    > 31 stycznie wieczorkiem w domu wprowadzam sobie
    przelew
    > do mBanku do zrealizowania dnia następnego czyli
    1-go lutego.
    > Podaje odpowiedź tokena, na ekranie komunikat
    > "zlecenie przyjęte"

    Jeszce przed zmiana "imagu" miałem coś takiego.
    Zdefiniowałem z rana, jeszcze przed pierwsza
    sesją, sprawdzam - niewykonane( ma status:
    Niewykonana - Realizowana), za jakiś czas znowu
    ... zbliza sie czasz ostatniej sesji,
    niewytrzymałem i telefonuje do oddziału,
    niedysponentka spytała o nr rachunku i kiedy
    nadałem powiedziala że zaraz pójdzie. Sprawdziłem
    za chwile - poszedł.
    Ten ich system to chyba troche reczny (a może
    ręczno-nożny:-)) trochę zautomatyzowany. Rachunek
    w dawnym WBK.

    > W zleceniach ma status: Niewykonana -
    Realizowana.
    > Oczywiście tego dnia już nie wysłali.

    Należało od razu dzwonic do oddzału z reklamacją.

    > Jestem sporo w plecy za odsetki (weekend po
    drodze)
    > Słałem maila - bez odpowiedzi.
    > W poniedziałek odwiedzę oddział.
    > Powinni mi to jakoś zrekompensować.

    Przygotuj sobie stoswną notę w której
    wyszczególnij wszystkie straty które poniosłeś
    łącznie z róznicą w opłacie pomiędzy elixirem a
    elixirem tanim

    Sark

  • 12. Data: 2002-02-02 19:06:50
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3haii$o0k$...@n...onet.pl...

    > Przygotuj sobie stoswną notę w której
    > wyszczególnij wszystkie straty które poniosłeś
    > łącznie z róznicą w opłacie pomiędzy elixirem a
    > elixirem tanim

    Zapomniales o regulaminie swiadczenia uslug.
    AFAIR mowa jest tam o terminie realizacji przelewow najpozniej nastepnego
    dnia roboczego. Nic nie ma o sesjach eliksiru.

    Karol

  • 13. Data: 2002-02-02 19:07:57
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Pirx <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3hakq$be3$...@n...tpi.pl...

    > Często były to kwoty opowyżej 5 k zł
    > i śmigały aż miło.

    To gratuluje. Moze niedysponentka w Twoim oddziale brala sie za to rano, a
    nie po poludniu.
    Z ciekawosci jaki to oddzial?

    Karol

  • 14. Data: 2002-02-02 19:08:00
    Od: "Jaco" <jaco@alphaSPAM___PREECZ.net.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Pirx <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:a3h2fg$c0t$...@n...tpi.pl...
    >
    > A jakie ma to znaczenie?
    > Admin w oddziale musi poprawic "tabele powiazan".
    > Nie pytaj mnie co to jest, ale pomoze.

    Obecnie są to tzw. "zbiory bazowe". Admin nie powinien ich poprawiać,
    jedynie musi je na czas załadować. Z zbiorach bazowych zawarty jest status
    oddziału w rozliczeniach międzybankowych dokonywanych poprzez KIR S.A..
    ( www.kir.com.pl ) W Elixirze są 3 sesje rozliczeniowe w ciągu dnia.
    Gdyby przelew wyszedł z oddziału do 16-tej, powinien sie rozliczyć.
    Dlaczego nie wyszedł ???? Pozostaje jeszcze problem daty księgowania po
    drugiej stronie.

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 15. Data: 2002-02-02 19:18:01
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Jaco <jaco@alphaSPAM___PREECZ.net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3hdgq$rcb$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > Obecnie są to tzw. "zbiory bazowe". Admin nie powinien ich poprawiać,
    > jedynie musi je na czas załadować.

    Jak on to zrobil to nie wiem. Grunt, ze dziala.

> [...]
    > ( www.kir.com.pl ) W Elixirze są 3 sesje rozliczeniowe w ciągu dnia.
    > Gdyby przelew wyszedł z oddziału do 16-tej, powinien sie rozliczyć.

    Bo 01.01.2002 pojawila sie informacja w "tym czyms" w BZWBK, ze mBank zostal
    zamkniety.
    Dlatego musieli cos "kombinowac", zeby przelew wyszedl.

    Karol

  • 16. Data: 2002-02-02 20:13:26
    Od: "Jaco" <jaco@alphaSPAM___PREECZ.net.pl>

    > Jak on to zrobil to nie wiem. Grunt, ze dziala.

    > Bo 01.01.2002 pojawila sie informacja w "tym czyms" w BZWBK, ze mBank
    zostal
    > zamkniety.

    ......"wyłączony z rozliczeń w SYBIR-rze.
    Ta informacja dotyczy SYBIR-a. mBank wycofał się od 1.02.2002 Zobacz --->
    www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl..
    Przypuszczalnie chcieli go wysłać SYBIR-em. Może coś nie tak z interpretacją
    zbiorów bazowych przez SIB.
    Wówczas trzeba "kombinować"

    > Dlatego musieli cos "kombinowac", zeby przelew wyszedl.
    >
    > Karol

    Bogdan

  • 17. Data: 2002-02-02 23:04:52
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    w regulaminie usług BZWBK24 jest dokładnie napisane, że przelew może byc
    zrealizowany nawet następniego dnia roboczego, Więc dopiero wtedy możesz
    robić zadymę jakby nie był wtedy zrealizowany.
    Zauważyłem że jeżeli z powodu np. łączy przelew nie jest zaksięgowany w
    systemie oddziałowym od razu to następną próbę system ten wykonuje dopiero
    po kilku-kilkunastu godzinach.

    Grześ

  • 18. Data: 2002-02-03 11:29:25
    Od: Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash <w...@k...pl>

    > Pod warunkiem, ze nie byl na kwote >3500.
    > Wtedy jest wykonywany/akceptowany recznie przez niedysponenta.

    No, chyba, że mBank autoryzuje wpływy, bo w BZWBK nie autoryzuje się
    przelewów z kanałów elektronicznych ręcznie. Można słać do stanu na
    rachunku. Jesli jest powyżej - odpada automatycznie. Nikt niczego nie
    autoryzuje - to jakaś plota.

    Pzdr,

    --
    +--- Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash ---+
    |--- w...@k...pl (preferowane/primary) ---|

  • 19. Data: 2002-02-04 09:47:02
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash <w...@k...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    > przelewów z kanałów elektronicznych ręcznie. Można słać do stanu na
    > rachunku. Jesli jest powyżej - odpada automatycznie. Nikt niczego nie

    Nie pisalem o zadnej autoryzacji tylko o recznym wykonaniu przelewu.
    Dziwne, ze ta "plota" jest rozpowszechniana przez pracownikow banku, ktorzy
    sami te przelewy wykonuja recznie.

    Karol

  • 20. Data: 2002-02-04 09:48:40
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Jaco <jaco@alphaSPAM___PREECZ.net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3hhbg$2rf$...@n...onet.pl...

> [...]
    Zobacz --->
    > www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl..
    > Przypuszczalnie chcieli go wysłać SYBIR-em. Może coś nie tak z

    Nie dyskutuje jaki byl komunikat. Zacytowalem czlowieka, ktory to obsluguje.
    Grunt, ze sobie poradzil.

    Karol