  • 1. Data: 2006-08-31 18:44:11
    Temat: BZWBK - karta Money a AlleKarta - roznice
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Zastanawiam sie nad wyrobieniem sobie karty i konta w BZWBK w ktoryms
    z ich programow partnerskich. Wiem o 2. Na Allegro oraz na Money.
    Czy te oferty roznia sie od siebie czyms istotnym? Wlasciwie to
    znalazlem informacje, ze zakupy AlleKarta powoduja naliczenie punktow
    PayBack a karta Money mozna uzyskac jakies znizki na portalu ale nie
    udalo mi sie ustalic jakie to znizki i na co konkretnie.
    Czy ktos moze rozwiac moje watpliwosci?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-08-31 19:35:44
    Temat: Re: BZWBK - karta Money a AlleKarta - roznice
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Marcin" wrote in message >

> [...]
    > PayBack a karta Money mozna uzyskac jakies znizki na portalu ale nie
    > udalo mi sie ustalic jakie to znizki i na co konkretnie.

    Karta Money
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/22044

    Allekarta
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/15627

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-09-01 07:54:12
    Od: "portos111" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <k...@k...de> napisał w wiadomości

> [...]
    > PayBack a karta Money mozna uzyskac jakies znizki na portalu ale nie
    > udalo mi sie ustalic jakie to znizki i na co konkretnie.

    Mam obie i oto podstawowe różnice:
    Karta Money to jest karta kredytowa, a AlleKarta to jest debetowa do konta.
    Pozatym obie to karty Visa, Money-wypukła, AlleKarta-płaska (z możliwością
    transkcji internetowych).Od transakcji Allekartą naliczane sa punty PayBack.
    I to są najwazniejsze różnice.

    Grześ
    gg5663072

  • 4. Data: 2006-09-01 08:40:42
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    portos111 wrote:
> [...]
    > możliwością transkcji internetowych).Od transakcji Allekartą
    > naliczane sa punty PayBack. I to są najwazniejsze różnice.

    Są dwie karty Money. Jedna jest debetowa, druga kredytowa.

  • 5. Data: 2006-09-01 09:12:36
    Od: "portos111" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Są dwie karty Money. Jedna jest debetowa, druga kredytowa.

    Fakt. Sorry, nie wiedziałem o tej debetówce. To czym praktycznie różnią się
    karty do konra24.pl (Moneykartya i Allekarta)?

  • 6. Data: 2006-09-01 10:16:24
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Fakt. Sorry, nie wiedziałem o tej debetówce. To czym praktycznie różnią się
    > karty do konra24.pl (Moneykartya i Allekarta)?

    mam obie i jakos roznic nie zauwazylem...za platnosci allekarta sa
    punkty payback, co daje money.pl - nie wiem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2006-09-01 10:35:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertS wrote:

    > mam obie i jakos roznic nie zauwazylem...za platnosci allekarta sa
    > punkty payback, co daje money.pl - nie wiem

    Mając dwie karty, ma się dwa konta24.pl? Czy obie karty są podpięte do
    jednego?

  • 8. Data: 2006-09-01 11:18:46
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Mając dwie karty, ma się dwa konta24.pl? Czy obie karty są podpięte do
    > jednego?

    kazda karta ma swoje konto

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2006-09-01 18:36:54
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "sumi" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Karta Money
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/22044

    Pudlo. To jest karta kredytowa a chodzi o karte debetowa (wg. Money
    przedplacona)

    Witam

  • 10. Data: 2006-09-01 19:09:23
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Marcin" wrote in message:

    > Pudlo. To jest karta kredytowa a chodzi o karte debetowa (wg. Money
    > przedplacona)

    nie do końca pudło, ponieważ money ma KK i pre-paid kartę, a nie było
    napisane o którą chodzi :p