  • 1. Data: 2006-08-31 10:11:32
    Temat: Millenium - SKANDAL!!!!!
    Od: "Misiowa" <m...@g...pl>

    Czekam juz na kredyt mieszkaniowy w Millenium 8 tygodni!~Ostateczna
    decyzje obiecali mi na wczoraj ( takich obiecanek bylo juz
    kilka)..... Niestety jej nie bylo!!!! Zostalam poinformowana, ze
    decyzje nie sa przyspieszane... pomimo tego, ze jutro mam ostateczny
    termin podpisania umowy koncowej na mieszkanie i ze mój wniosek
    zostanierozpatrzony NAJPRAWDOPODOBNIEJ w przyszlym tygodniu. Jutro
    musze zaplacic kare umowna.... kobieta od której kupuje
    mieszkanie zgodzila sie poczekac do konca nastenego tygodnia...
    jak nie bedzie kredytu to ma innego klienta!!!! Moje nerwy sa na
    wyczerpaniu!!! Kare musze tak czy siak zaplacic...a dotego mój
    zakup mieszkania moze spelznac na niczym.... ale oczywiscie
    MILLENIUM MA TO TAM GDZIE SWIATLO NIE DOCHODZI !!!!!!!!

  • 2. Data: 2006-08-31 10:56:36
    Temat: Re: Millenium - SKANDAL!!!!!
    Od: "portos111" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Misiowa" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    to sie wybiera bank w którym gwarantuja termin rozpatrzenia wniosku
    ja mialem w bzwbk chyba 5 lub 7 dni i terminu dotrzymali

  • 3. Data: 2006-08-31 11:10:00
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    portos111 napisał(a):

    > to sie wybiera bank w którym gwarantuja termin rozpatrzenia wniosku
    > ja mialem w bzwbk chyba 5 lub 7 dni i terminu dotrzymali

    Albo składa się wniosek w kilku bankach - większa szansa, że któryś się
    wyrobi. A i szansa na lepszą obsługę i warunki, jeśli bank wie, że
    klient nie jest łosiem i może uciec do konkurencji.

    ch.

  • 4. Data: 2006-08-31 11:16:26
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Misiowa porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > kilka)..... Niestety jej nie bylo!!!! (...) ale oczywiscie
    > MILLENIUM MA TO TAM GDZIE SWIATLO NIE DOCHODZI !!!!!!!!
    Wzruszajace. I...? Wszyscy o tym wiemy, negatywnych opinii o millenium
    pojawia sie ostatnio na grupie dosc duzo.
    Zreszta... skad masz pewnosc ze dostaniesz decyzje pozytywna?;P Sklada
    sie w kilku bankach. I jak zauwazylem - lepiej w takim banku, gdzie
    analityk siedzi w pokoju obok, wzglednie na drugim koncu miasta. A nie
    tam, gdzie analityk jest na drugim koncu Polski
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-08-31 11:18:12
    Od: "Tomasz H." <p...@i...pl>

    Misiowa napisał(a):
> [...]
    > zakup mieszkania moze spelznac na niczym.... ale oczywiscie
    > MILLENIUM MA TO TAM GDZIE SWIATLO NIE DOCHODZI !!!!!!!!

    Niestety Millenium jest znany ze swoich żółwich ruchów przynajmniej w
    ostatnim czasie (nie wiem jak wcześniej). Słyszałem, że w Millenium
    wszystkie wnioski kredytowe z całego kraju rozpatruje 4 analityków W
    WARSZAWIE ;7

    Ja złożyłem wczoraj wniosek kredytowy (w innym banku) i najdalej na
    początku przyszłego tygodnia będę składał drugi wniosek gdzie indziej
    nie czekając na rozpatrzenie pierwszego. Nikt siłą nie doprowadza na
    podpisanie umowy kredytowej. Chcesz, to po przyznaniu kredytu
    przyjdziesz i podpiszesz umowę, a jak nie chcesz to nie i tyle. Będzie
    znowu trochę błądzenia po urzędnikach, ale w ten sposób można mieć
    opieszałych bankowców tam gdzie żaba ma wodoszczelny otwór między
    płetwami ;)

    Pozdrawia
    Tomasz H.
    p...@i...pl

  • 6. Data: 2006-08-31 11:47:45
    Od: michaça <w...@...pl>

    > znowu trochę błądzenia po urzędnikach, ale w ten sposób można mieć
    > opieszałych bankowców tam gdzie żaba ma wodoszczelny otwór między
    > płetwami ;)
    nie wiedzialem ze zaby maja pletwy ;-)

  • 7. Data: 2006-08-31 13:11:07
    Od: j...@i...pl (kapusta)

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 8. Data: 2006-08-31 17:40:59
    Od: "gregoryj" <g...@o...pl>

    to tylko brak poinformowania klienta. aktualnie czas oczekiwania na
    decyzje to okolo 1,5 mca od zlozenia papierow, a zalatwienie calosci do
    wyplaty to 2 mce

  • 9. Data: 2006-09-01 06:08:36
    Od: "Misiowa" <m...@g...pl>

    gregoryj napisał(a):
    > to tylko brak poinformowania klienta. aktualnie czas oczekiwania na
    > decyzje to okolo 1,5 mca od zlozenia papierow, a zalatwienie calosci do
    > wyplaty to 2 mce

    niestety ale to na pewno nie brak poinformowania klienta - wniosek
    nadal ma status "u analityka"

  • 10. Data: 2006-09-01 06:10:15
    Od: "Misiowa" <m...@g...pl>

> [...]
    > ostatnim czasie (nie wiem jak wcześniej). Słyszałem, że w Millenium
    > wszystkie wnioski kredytowe z całego kraju rozpatruje 4 analityków W

    Tomaszu... analitycy siedzą w różnych miastach - w Gdańsku jest 6