  • 11. Data: 2006-09-02 09:47:47
    Temat: Re: BZWBK - karta Money a AlleKarta - roznice
    Od: f...@o...eu

    Różnice
    1. Allekarta dla posiadacza nicku na allegro (na dodatek osoby pełnoletnieJ0
    2. Money karta dla osoby powyżej 13 roku życia (umowa podpisywana w oddziale
    banku)
    3. Allekarta za darmo = warune 500 zł transakcji w 3 m-ce
    4. Money karta za darmo = 3 transakcjie bezgotówkowe w 3 m-ce

  • 12. Data: 2006-09-04 17:44:50
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik f...@o...eu napisal dnia 2006-09-02 11:47:
> [...]
    > 3. Allekarta za darmo = warune 500 zł transakcji w 3 m-ce
    > 4. Money karta za darmo = 3 transakcjie bezgotówkowe w 3 m-ce

    Co właściwie daje Allekarta na Allegro? Kupuję na Allegro często, ale nie za
    bardzo wiem, jak Allekarta może mi tam pomóc.

    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl
    / || \\

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."

  • 13. Data: 2006-09-04 18:39:17
    Od: f...@o...eu

    Wszyscy użytkownicy Allegro, którzy zakończą swoje zakupy w serwisie z
    wykorzystaniem systemu Płatności Allegro oraz AlleKarty objęci zostaną
    zabezpieczeniem na wypadek nieudanej transakcji. Zabezpieczenie zapewnia
    Kupującemu, zwrot do 1000 zł w przypadku, gdy zapłacił AlleKartą za towar, ale
    nigdy go nie otrzymał lub też otrzymał towar, który znacznie różni się od
    opisanego na stronie z przedmiotem.