  • 1. Data: 2006-08-31 12:59:30
    Temat: Ubezpieczenie mieszkania
    Od: Dawid <d...@p...fm>

    Witam

    Chciałem się dowiedzieć, czy każdy bank wymaga ubezpieczenia mieszkania
    przy kredycie hipotecznym przeznaczonym na jego zakup?

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

    Dawid

  • 2. Data: 2006-08-31 21:15:26
    Temat: Re: Ubezpieczenie mieszkania
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Chciałem się dowiedzieć, czy każdy bank wymaga ubezpieczenia mieszkania
    > przy kredycie hipotecznym przeznaczonym na jego zakup?

    Tak na kwotę nie mniejszą niz wartosc kredytu, z cesją na bank

  • 3. Data: 2006-09-01 11:09:54
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

    > Chciałem się dowiedzieć, czy każdy bank wymaga ubezpieczenia mieszkania
    > przy kredycie hipotecznym przeznaczonym na jego zakup?
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

    Nie każdy. Ale z drugiej strony to rozsądne aby ubezpieczyć mieszkanie przy
    najmniej na kwotę kredytu, szczególnie, że ubezpieczenia tzw. murów (od
    spalenia itp.) są dość tanie i nie przekraczają zazwyczaj 0,1% wartości
    mieszkania rocznie.

    Pozdrawiam
    Jacek P.

  • 4. Data: 2006-09-01 11:15:14
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jacek P." <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ed94e3$1moj$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > ubezpieczenia tzw. murów (od spalenia itp.) są dość tanie i nie
    > przekraczają zazwyczaj 0,1% wartości mieszkania rocznie.

    Ja nie widze w tym niczego rozsadnego. W przypadku domu to jeszcze
    mozna by sie doszukiwac elementow rozsadku, ale w przypadku
    mieszkania?

    marekz

  • 5. Data: 2006-09-01 12:36:44
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

    > Ja nie widze w tym niczego rozsadnego. W przypadku domu to jeszcze mozna
    > by sie doszukiwac elementow rozsadku, ale w przypadku mieszkania?

    Pogadamy, jak np. sąsiadowi zza ściany zapomni sie wyłączyć żelazka, albo
    jak się zrobi zwarcie w instalacji i sfajczy się dorobek życia.
    A tych parę setek rocznie za spokój to niewielka cena.

    Pozdrawiam
    Jacek P.