  • 1. Data: 2006-08-31 14:33:50
    Temat: Konto dla małej firmy- jaki bank
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Cechy jakie miało by spełniać: tanie, dobra obsługa internetowa. W
    przyszłości w miare łatwy dostęp do np kredytu obrotowego, bez tony papieru.
    Np na podstawie obrotu w rachunku.
    Zastanawiam się nad Multibankiem,

    Mbank dla firmy która płaci coś wiecej jak zus z rachunku średnio się
    nadaje, głównie z powodu rozwlekłości procedur.

    Z BZWBK miałem ostatnio przykre doświadczenia. Nie przedłuzono mi kredytu
    obrotowego na 20K chociaż proponowałem pod zastaw nieruchomość wartą 30 razy
    wiecej. I sam fakt odmowy mnie specjalnie nie wkurzył bo to drobna kwota,
    tylko jej styl. Złozyłem wniosek 2 tygodnie przed terminem, natomiast bank
    poinformował mnie telefonicznie w piątek o 17 że mam odmowe i że w
    poniedziałek muszę wpłacić pieniądze. Odmówiono mi także prolongaty spłaty o
    tydzień... baardzo nieładnie. Mam wrażenie że bardzo chcieli mi zająć
    zabezpieczenie z partyzanta.

    A może jakiś inny? PEKAO BP? Kredyt bank?

    Arek

  • 2. Data: 2006-09-01 07:58:20
    Temat: Re: Konto dla małej firmy- jaki bank
    Od: "JotKa" <w...@o...pl>

    Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
    wiadomości news:ed6s0b$dv7$1@news.dialog.net.pl...
    > Cechy jakie miało by spełniać: tanie, dobra obsługa internetowa. W
    > przyszłości w miare łatwy dostęp do np kredytu obrotowego, bez tony
    > papieru. Np na podstawie obrotu w rachunku.
    > Zastanawiam się nad Multibankiem,

    Ja polecam Multi. Od kilku lat korzystam, nie mam z kontem problemów,
    dodatkwe konto lokacyjne powiązane z rachunekiem głównym bez opłat.
    Poprzednio uzywałem PKO24 i można było ześwirować z tym ich oprogramowaniem
    w wersji wczesnej alfa.
    Nie korzystam z k. obrotowego więc musiałbyś się sam dowiedzieć.
    Dla mojej firmy w kategorii MSP (z ukierunkowaniem na M) to idealne
    rozwiązanie.
    Polecam.

    J.

    --
    Pozdrawiam,
    JK

  • 3. Data: 2006-09-01 10:01:01
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

> [...]
    > bardzo chcieli mi zająć zabezpieczenie z partyzanta.
    > A może jakiś inny? PEKAO BP? Kredyt bank?

    Bardzo miło mi się współpracuje z VWBank.... w zasadzie, nie pamiętam żebym
    musiał się z kimś kontaktować telefonicznie...

    R.