  • 11. Data: 2013-09-19 11:11:03
    Temat: Re: BZWBK informuje mnie na pismie...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości
    >W związku z tym 1 Oddział BZWBK z ul. Wolności 1 w Krapkowicach
    >przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.
    >2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie
    >Krapkowice leżą :) Przypisany jestem do oddziału w Szczecinie
    >(wybrany

    Cos nikt nie pisze ze dostal podobne pisemko, a wiec:
    a) cos masz w danych sugerujace ze powinno cie zainteresowac - adres,
    kod, ... a moze oni sie pomylili wpisujac kryteria, albo ... twoj
    oddzial w Szczecinie nie jest na Wolnosci ?
    b) moze drukarnia sie pomylila ? Pismo imienne, czy tylko dorzucone do
    koperty ?

    c) a moze po prostu zadzwonic i sie spytac ? jesli nie byla to celowa
    akcja ... to informatyk powinien byc zaciekawiony czemu tak.
    tylko pewnie cie hotline do informatyka nie przepusci ..

    J.

  • 12. Data: 2013-09-19 11:41:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 19 Sep 2013 11:11:03 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >oddzial w Szczecinie nie jest na Wolnosci ?
    >b) moze drukarnia sie pomylila ? Pismo imienne, czy tylko dorzucone do
    Pismo imienne, mój poprawny adres, nic innego w kopercie nie było.
    W nagłówku Wrocław 11 września 2013, podpisał (skan podpisu) dyrektor
    Makroregionu Wrocław,

    Mój oddział nie jest na Wolności, chyba nawet nie ma takiej
    ulicy/placu w Szczecinie.

    WAM

  • 13. Data: 2013-09-19 12:15:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości
    On Thu, 19 Sep 2013 11:11:03 +0200, "J.F"

    >Mój oddział nie jest na Wolności, chyba nawet nie ma takiej
    >ulicy/placu w Szczecinie.

    No jak nie ma jak jest :-)
    http://encyklopedia.szczecin.pl/wiki/Plac_Wolno%C5%9
    Bci

    A oddzialy bzwbk sa na pl. Wolnosci w Szczecinku i Stargardzie
    Szczecinskim :-)

    Ciekawa sprawa z tym Szczeciniem, wpisuje w maps.google.com
    szczecin, bzwbk
    to mi znajduje "bzwbk w pobliżu Szczecin" ... w Łodzi.

    J.

    WAM

  • 14. Data: 2013-09-20 17:59:49
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-09-19 12:15, J.F pisze:
    > Ciekawa sprawa z tym Szczeciniem, wpisuje w maps.google.com
    > szczecin, bzwbk
    > to mi znajduje "bzwbk w pobliżu Szczecin" ... w Łodzi.

    No i prawidłowo
    Jest wieś Szczecin pod Łodzią
    ;)

    Sławek

  • 15. Data: 2013-09-20 20:20:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 20 Sep 2013 17:59:49 +0200, Slavekk <s...@g...pl> wrote:

    >No i prawidłowo
    >Jest wieś Szczecin pod Łodzią
    Kiedyś jak wpisywało się: Szczecin, Wyszyńskiego to pokazywało
    Police, Wyszyńskiego. Cóż, wszak są Police pod Szczecinem :D

    WAM

  • 16. Data: 2013-09-24 19:15:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > A tego to nie wiem. Ja też nie mogę wyjść z podziwu, że instytucje,
    > mając adres mailowy używają go tylko do spamowania. Dopiero teraz
    > niektóre się uczą wykorzystywać email do innych celów.

    A mnie nie dziwi wcale to, że niemądrzy ludzie szybciej uczą się
    złego zachowania niż dobrego. Dziecko, zanim stanie się użytecznym
    elementem ;) społeczeństwa, brudzi pieluchy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-09-30 16:40:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 18 Sep 2013 21:44:55 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Czekam, czekam... będą kolejne listy? :D

    Jest kolejny :)

    "Uprzejmie informuję, że pismo z dnia 11.09.2013 r., w którym
    poinformowałem o zmianie lokalizacji 1 Oddziału Banku Zachodniego WBK
    mieszczącego się przy ul. Wolności 1 w Krapkowicach, nie powinno
    zostać do Państwa skierowane.

    Przeniesienie siedziby 1 Oddziału Banku Zachodniego w Krapkowicach nie
    dotyczy Państwa bezpośrednio, w związku z tym bardzo przepraszam za
    wysłaną informację i proszę o potraktowanie pisma jako niebyłe."

    Zwracam uwagę że w drugim akapicie jest w nazwie BZ - bez WBK.
    Pewnie przyjdzie trzecie pismo wyjaśniające pomyłkę w nazwie.

    WAM