    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK informuje mnie na pismie...
    Date: Thu, 19 Sep 2013 11:11:03 +0200

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości
    >W związku z tym 1 Oddział BZWBK z ul. Wolności 1 w Krapkowicach
    >przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.
    >2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie
    >Krapkowice leżą :) Przypisany jestem do oddziału w Szczecinie
    >(wybrany

    Cos nikt nie pisze ze dostal podobne pisemko, a wiec:
    a) cos masz w danych sugerujace ze powinno cie zainteresowac - adres,
    kod, ... a moze oni sie pomylili wpisujac kryteria, albo ... twoj
    oddzial w Szczecinie nie jest na Wolnosci ?
    b) moze drukarnia sie pomylila ? Pismo imienne, czy tylko dorzucone do
    koperty ?

    c) a moze po prostu zadzwonic i sie spytac ? jesli nie byla to celowa
    akcja ... to informatyk powinien byc zaciekawiony czemu tak.
    tylko pewnie cie hotline do informatyka nie przepusci ..

    J.