  • 1. Data: 2002-08-03 11:40:28
    Temat: BZWBK dla studentow - czy warto?
    Od: "jogurciarz" <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl>

    Czy waszym zdaniem jest sens zakladac tam konto?

    Mam tylko formularz zgloszeniowy, a nim sie zaglebie w ich oferte chcialbym
    dowiedziec sie czy jest sens wogole w to wchodzic

    pozdrawiam, Radziu

  • 2. Data: 2002-08-03 17:00:07
    Temat: Re: BZWBK dla studentow - czy warto?
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > Czy waszym zdaniem jest sens zakladac tam konto?

    To zalezy....

    > Mam tylko formularz zgloszeniowy, a nim sie zaglebie w ich oferte
    chcialbym
    > dowiedziec sie czy jest sens wogole w to wchodzic

    ...to moze pierw zapoznaj sie z ich oferta, powiedz nam czego
    potrzebujesz/oczekujesz od banku to bedziemy mieli o czym pogadac,
    bo jak narazie pytanie nie ma sensu.

    > pozdrawiam, Radziu

    Pzd Travis

  • 3. Data: 2002-08-03 21:57:32
    Od: "jogurciarz" <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl>

    "Travis" >
    > ...to moze pierw zapoznaj sie z ich oferta, powiedz nam czego
    > potrzebujesz/oczekujesz od banku to bedziemy mieli o czym pogadac,
    > bo jak narazie pytanie nie ma sensu.

    ok juz sie zapoznalem, ale nie dotarlem do cennika kolejnych kart
    Maestro/Visa - ile kosztuja?

    Czy sa to karty roczne, czy 2 letnie?

    pozdrawiam, Radek

  • 4. Data: 2002-08-04 10:15:37
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    "jogurciarz" <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl> wrote in message

    > ok juz sie zapoznalem, ale nie dotarlem do cennika kolejnych kart
    > Maestro/Visa - ile kosztuja?

    20PLN/dwa lata

    > Czy sa to karty roczne, czy 2 letnie?

    2-letnie

    Jak na razie BZ WBK ma najlepszą ofertę dla studentów, jeżeli jednocześnie
    chcesz mieć konto w mBanku. (no chyba że mieszkasz w mieście, gdzie ma
    oddział Multibank)

    Ale to tylko moje zdanie.

    Pozdro
    MAX

  • 5. Data: 2002-08-04 19:54:18
    Od: "jogurciarz" <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl>

    "MAX"

> [...]
    >
    > Jak na razie BZ WBK ma najlepszą ofertę dla studentów, jeżeli jednocześnie
    > chcesz mieć konto w mBanku. (no chyba że mieszkasz w mieście, gdzie ma

    ja mam konto w Lukasie (zeby za free wplacac gotowke i to jest imo jeszcze
    lepsze :)) (bo karty za darmo)

    ale nad tym BZWBK to sie zastanowie.. poodbno tylko na konto w tym banku
    mozna stypendium otrzmac (na AE w poznaniu), ale cos czuje ze jesli o to
    chodzi to sie nie przyda ;)))

    radziu

  • 6. Data: 2002-08-04 20:08:08
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > ja mam konto w Lukasie (zeby za free wplacac gotowke i to jest imo jeszcze
    > lepsze :)) (bo karty za darmo)

    nie, tak samo jak BZWBK pierwsza karta za darmo ale nastepne
    juz platne (tylko 10 a nie 20 zl). Przy czym w Lukasie masz tylko
    VE (VC tylko kredytowa) a w BZWBK masz VE, Maestro i VC.

    Zaleta Lukasa sa darmowe przelewy i 0-800linka.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-08-06 16:36:05
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 4 Aug 2002 21:54:18 +0200, "jogurciarz"
> [...]
    >ale nad tym BZWBK to sie zastanowie.. poodbno tylko na konto w tym banku
    >mozna stypendium otrzmac (na AE w poznaniu), ale cos czuje ze jesli o to

    Uczelnia nie moze wymuszac zalozenia konta w okreslonym banku. A, ze
    pewnie tak wmawia studentom to inna sprawa :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-08-06 16:53:00
    Od: <m...@p...onet.pl>

    A czy średnia firma prywatna (zatrudniająca około 100 osób) może zabierać od
    pensji prowizję za przelew lub przekaz pocztowy? Oczywiście nie ma możliwości
    odebrania wynagordzenia w siedzibie firmy ...

    A BZ WBK? Tam ponoć udziałowca się zmienia ...

    Konto studenckie jest tam najlepsze na rynku, może tylko Multibank się z nimi
    równać.

    Prowadzenie - O PLN
    Wyciągi miesięczne - 0 PLN
    Pierwsza karta za darmo (Maestro lub VE)
    Niskie oprocentowanie RORu, ale za to jest lokata internetowa na 7%

    Wady: prowizja za wypłatę w kasie - 1 PLN

  • 9. Data: 2002-08-06 17:02:49
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 6 Aug 2002 18:53:00 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >A czy średnia firma prywatna (zatrudniająca około 100 osób) może zabierać od
    >pensji prowizję za przelew lub przekaz pocztowy? Oczywiście nie ma możliwości
    >odebrania wynagordzenia w siedzibie firmy ...

    Teoretycznie nie. A jaka sytuacja jest na rynku pracy to kazdy widzi
    :(

> [...]
    >Niskie oprocentowanie RORu, ale za to jest lokata internetowa na 7%
    >
    >Wady: prowizja za wypłatę w kasie - 1 PLN

    przelewy od 50gr, a prawdziwe elixiry chyba 1,5 (w inecie, tylko na
    rachunki zdeiniowane w oddziale).
    To ja juz od takiego studenckiego konta wole np. niestudenckie ekonto
    w Lukasie.
    Przelewy za friko i odbiorcow mozna zdefiniowac przez telefon, a jak
    sie chce zaplacic to i token wydaja.

  • 10. Data: 2002-08-06 18:24:15
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > Uczelnia nie moze wymuszac zalozenia konta w okreslonym banku.

    To jest już taka praktyka. Np. w Krakowie - jeżeli cokolwiek otrzymuje się
    od UJ w formie pieniężnej, to są dwie możliwości: albo posiadanie konta w
    BPH PBK albo odbieranie w gotówce w kwesturze (czynna kilka godzin w
    tygodniu, zazwyczaj jest wówczas spora kolejka, a i nie każdemu do niej
    blisko)

    Pozdro
    MAX