  • 1. Data: 2002-08-02 20:29:50
    Temat: Karta mBanku z bankomatu w Czechach
    Od: "Henryk Plumski" <h...@h...com>

    Witam,
    Jeśli było, to sorry...
    Czy kartą mBank-u wybiorę pieniądze z bankomatu w Czechach ?
    A tak w ogóle, czy to się opłaca?
    Jak to potem przeliczają na złotówki?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 2. Data: 2002-08-02 20:48:15
    Temat: Re: Karta mBanku z bankomatu w Czechach
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy kartą mBank-u wybiorę pieniądze z bankomatu w Czechach ?

    tak

    > A tak w ogóle, czy to się opłaca?

    nie

  • 3. Data: 2002-08-04 07:12:34
    Od: "Piotr Chojnowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Henryk Plumski" <h...@h...com> napisał w
    wiadomości news:aieq5b$2lt$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Jeśli było, to sorry...
    > Czy kartą mBank-u wybiorę pieniądze z bankomatu w Czechach ?
> [...]

    wybrac, wybierzesz, ale zaplacisz min. 10 zl.
    Ja uzywalem karty PEKAO i za wybranie placilem min. 4 zl, a kurs byl calkiem
    przyzwoity

    p.