  • 1. Data: 2005-10-28 21:41:46
    Temat: [BZWBK] [KK] Ki diabeł - Opłata za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo" ?
    Od: trainer <t...@p...org>

    co to za jakaś pozycja mi się pojawiła dzisiaj na podglądzie karty - o
    ile pamiętam nic takiego nie zamawiałem! czy jakoś da się z tego
    zrezygnować bez rezygnacji z całej karty??

    pozdr
    trainer

  • 2. Data: 2005-10-28 21:47:16
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-28 23:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    trainer, gdy pisał(a):
> [...]
    > ile pamiętam nic takiego nie zamawiałem! czy jakoś da się z tego
    > zrezygnować bez rezygnacji z całej karty??

    Taki cytacik z ichniej strony:
    "W celu uniknięcia zbędnych formalności każda główna karta kredytowa
    naszego Banku jest wyposażona w Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo".
    Ewentualna rezygnacja z Pakietu może nastapić telefonicznie po dostępnym
    całą dobę numerem 801 655 555 lub 61 856 54 55."

    Bardzo mi się ich dobrotliwość podoba...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2005-10-28 22:21:19
    Od: trainer <t...@p...org>

    yayco wrote:

> [...]
    > całą dobę numerem 801 655 555 lub 61 856 54 55."
    >
    > Bardzo mi się ich dobrotliwość podoba...

    "w celu uniknięcia zbędnych formalności..." ;-))

    ... ja twierdzę, że jest to regulamin optymistyczny, zartobliwy, wesoły,
    z akcentami humorystycznymi.
    W sumie uwazam, ze potrzeba jest nam zdrowych, wesolych, optymistycznych
    regulaminów wlasnie takich, nawet czasami zartobliwie-ironicznych. I ja
    bym sie z nim raczej... I w ten sposob bym go interpretowal, panowie.

    pozdro i dzięki
    trainer

  • 4. Data: 2005-10-28 22:31:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2005 23:41:46 +0200,
    osoba podpisana: trainer <t...@p...org>
    napisała:
    > co to za jakaś pozycja mi się pojawiła dzisiaj na podglądzie karty - o
    > ile pamiętam nic takiego nie zamawiałem! czy jakoś da się z tego
    > zrezygnować bez rezygnacji z całej karty??

    Hyhy, przeczytaj archiwum grupy ze stycznia tego lub zeszłego roku. :-)
    Natomiast mogę się pochwalić, że po moim piśmie, małom, że przestali
    naliczać, to jeszcze zwrócili mi składki :-)
    KJ

    > pozdr
    > trainer

    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 5. Data: 2005-10-28 22:37:29
    Od: trainer <t...@p...org>

    yayco wrote:

> [...]
    > Ewentualna rezygnacja z Pakietu może nastapić telefonicznie po dostępnym
    > całą dobę numerem 801 655 555 lub 61 856 54 55."

    a swoją drogą, wg stawek tepsy, każdego dnia po 18-stej taniej zadzwonić
    na ten poznański 61....... niż na 8016.....

  • 6. Data: 2005-10-28 23:42:10
    Od: trainer <t...@p...org>

    Kamil Jońca wrote:

    > Hyhy, przeczytaj archiwum grupy ze stycznia tego lub zeszłego roku. :-)
    > Natomiast mogę się pochwalić, że po moim piśmie, małom, że przestali
    > naliczać, to jeszcze zwrócili mi składki :-)

    poszukałem na ich stronkach i znalazłem to:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/13011
    nie wiem jak u was ale u mnie ogólne warunki ubezpieczenia czyli
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/owu_cpi.doc się nie otwierają
    też zamierzam pisać reklamację, ale ponieważ mam też inne karty k. to
    zastanawiam się czy nie olać całkowicie BZWBK (no właściwie punkty
    profit są jedynym argumentem, ale po podwyżce doładowań w Orange ten
    argument stracił 28% mocy)
    dla mnie to jest jak zdrada - niby w świetle prawa nic się nie stało,
    ale powód aż nadto do rozstania

    pozdro
    trainer

  • 7. Data: 2005-10-30 14:27:54
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:436294ad$0$5431$f69f905@mamut2.aster.pl grupowicz trainer
    napisał:

    > co to za jakaś pozycja mi się pojawiła dzisiaj na podglądzie karty - o
    > ile pamiętam nic takiego nie zamawiałem! czy jakoś da się z tego
    > zrezygnować bez rezygnacji z całej karty??

    Mnie Rzecznik BZWBK obiecywał zwrócić część opłat, a nie zwrócił.
    Chyba że, taka interwencja nie jest odnotowywana w historii (ani karty, ani
    ror-a), a i tak historia ucięta do roku, to w życiu nie dojdę czy oddali czy
    nie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    August