  • 1. Data: 2005-10-28 18:14:27
    Temat: Re: Czy sobota to dzień wolny od pracy?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Nie jest. Dni wolne od pracy to niedziele + pare świąt. Żeby było
    > śmieszniej to definicja jest w KP(racy) a nie w KC

    definicja jest w odrębnej ustawie

    KG

  • 2. Data: 2005-10-28 18:16:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Lopez wrote:
    > Witam.[...]

    > pazdziernika. I naliczyli mi karne odsteki - grosze, ale jednak. Czy mieli
    > prawo, bo wedlug mnie to sobota jest wolnym dniem od pracy i moglem zaplacic
    Nie jest. Dni wolne od pracy to niedziele + pare świąt. Żeby było
    śmieszniej to definicja jest w KP(racy) a nie w KC

    KJ

  • 3. Data: 2005-10-28 18:29:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > A jakiej ? Bo jak (fakt że ze 2 lata temu) pytałem sie o to samo, to
    > odesłano mnie właśnie do KP.

    Kodeks pracy przewiduje że dniami wolnymi są niedziele i święta
    określone w przepisach o dniach wolnych od pracy - czyli w ustawie z 18
    stycznia 1951 roku o dniach wolnych o pracy. Ta z kolei znowu
    przewiduje, że dniami wolnymi od pracy są niedziele i wyliczone święta (12).

    KG

  • 4. Data: 2005-10-28 18:34:57
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    http://www.pit.pl/pages/i/287.php

  • 5. Data: 2005-10-28 19:00:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "K.K." <e...@d...wytnij.pl> writes:

    > http://www.pit.pl/pages/i/287.php

    Ciekawe po co na tej liscie sa swieta przypadajace zawsze w niedziele.

    MJ

  • 6. Data: 2005-10-28 19:15:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>