  • 1. Data: 2006-05-15 11:25:08
    Temat: BZWBK Allegro i Fundusze Arka
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Witam Grupę!

    Czy przerabiał już ktoś taki schemat: czy mając darmowe konto BZWBK24 do
    karty BZWBK Allegro można do interfejsu internetowego dodać obsługę
    funduszy? No i czy pobierają wtedy jakieś dodatkowe opłaty za konto
    (oprócz prowizji za sprzedaż jednostek funduszy)? Zastanawiam się
    właśnie czy nie pobawić się trochę funduszami BZWBK...

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 2. Data: 2006-05-15 12:18:01
    Temat: Re: BZWBK Allegro i Fundusze Arka
    Od: Piotrek Miller <p...@M...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 May 2006 13:25:08 +0200, Krystek napisał(a):

> [...]
    > (oprócz prowizji za sprzedaż jednostek funduszy)? Zastanawiam się
    > właśnie czy nie pobawić się trochę funduszami BZWBK...

    Nie ma problemu. Zgłoś się do oddziału i podpisz jakieś tam papierki i
    już możesz inwestiwać środki. Jedyne opłaty to te ponoszone na rzecz
    funduszy.

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 3. Data: 2006-05-15 12:25:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotrek Miller napisał:

    > Nie ma problemu. Zgłoś się do oddziału i podpisz jakieś tam papierki i
    > już możesz inwestiwać środki. Jedyne opłaty to te ponoszone na rzecz
    > funduszy.

    Serdeczne dzięki za odpowiedź. Zatem dzisiaj przespaceruję się do
    placówki banku i rozpytam dysponentów o podpisanie umów na obsługę
    funduszy w rachunku bankowym.

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 4. Data: 2006-05-15 13:45:06
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Serdeczne dzięki za odpowiedź. Zatem dzisiaj przespaceruję się do
    > placówki banku i rozpytam dysponentów o podpisanie umów na obsługę
> [...]

    wez ze soba 1000zl na otwarcie rejestru, bo bez tego nie ma bata.

  • 5. Data: 2006-05-15 14:06:34
    Od: Piotrek Miller <p...@M...onet.pl>

    Dnia 15 May 2006 15:45:06 +0200, kjvirtual napisał(a):

    > wez ze soba 1000zl na otwarcie rejestru, bo bez tego nie ma bata.

    Tak, tak - dokładnie. Pierwsza wpłata do dowolnego funduszu Arki to
    minimum 1000 zł. A jeżeli nie chcesz przepłacać za zarządzanie, to
    musisz minimum rok trzymać kaskę u nich ;-)

  • 6. Data: 2006-05-15 16:55:40
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotrek Miller napisał:

    > Tak, tak - dokładnie. Pierwsza wpłata do dowolnego funduszu Arki to
    > minimum 1000 zł. A jeżeli nie chcesz przepłacać za zarządzanie, to
    > musisz minimum rok trzymać kaskę u nich ;-)

    Ożesz fucktycznie. Poszedłem do banku, pani coś poklepała w systemie i
    włączyła mi podgląd Arki do konta internetowego. Powiedziała, że muszę
    kupić jednostki za 50 zł (ale ile tych jednostek ma być to już nie
    powiedziała ;-)). Jak już będzie kasa na rachuku to muszę jeszcze raz
    przyjść i podpisać umowę, a potem to sobie mogę już dalej zmieniać przez
    Internet. Niedawno wróciłem do domu, zalogowałem się na rachunek i
    widzę, że rzeczywiście trzeba zdeponować minimum 1000 złociszy per
    fundusz. Cóż, trzeba będzie potestować rentowność fuunduszy via mBank,
    tylko najpierw muszę im umowę podesłać...

    K.