    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK Allegro i Fundusze Arka
    Date: Mon, 15 May 2006 18:55:40 +0200

    Piotrek Miller napisał:

    > Tak, tak - dokładnie. Pierwsza wpłata do dowolnego funduszu Arki to
    > minimum 1000 zł. A jeżeli nie chcesz przepłacać za zarządzanie, to
    > musisz minimum rok trzymać kaskę u nich ;-)

    Ożesz fucktycznie. Poszedłem do banku, pani coś poklepała w systemie i
    włączyła mi podgląd Arki do konta internetowego. Powiedziała, że muszę
    kupić jednostki za 50 zł (ale ile tych jednostek ma być to już nie
    powiedziała ;-)). Jak już będzie kasa na rachuku to muszę jeszcze raz
    przyjść i podpisać umowę, a potem to sobie mogę już dalej zmieniać przez
    Internet. Niedawno wróciłem do domu, zalogowałem się na rachunek i
    widzę, że rzeczywiście trzeba zdeponować minimum 1000 złociszy per
    fundusz. Cóż, trzeba będzie potestować rentowność fuunduszy via mBank,
    tylko najpierw muszę im umowę podesłać...

    K.