  • 1. Data: 2003-12-12 15:31:30
    Temat: BZ WBK - śmiechawa
    Od: "free" <n...@S...pl>

    Dyrektorka od okradania
    PAP 13:20

    26-letnia Aleksandra P., pełniąca obowiązki dyrektora wrocławskiego oddziału
    WBK Banku Zachodniego, oszukiwała klientów placówki. Na kilkunastu kontach
    otworzyła fikcyjne linie kredytowe, a pieniądze przelewała na własne konto.
    Wyłudziła w ten sposób około 100 tys. zł. Wrocławski sąd podjął decyzję o
    jej aresztowaniu.

    "Kobieta działała w okresie od kwietnia do listopada 2003 roku. Kwoty, które
    przelewała na swoje konto, wahały się w granicach od kilku do ponad 30 tys.
    zł" - powiedział Dariusz Boratyn z wrocławskiej policji.

    Wrocławską prokuraturę zawiadomił o oszustwie przedstawiciel banku.
    Aleksandra P. pracowała tam od sześciu lat.

    Kobieta przyznała się do zarzucanego czynu. Powiedziała, że pieniądze były
    jej potrzebne na spłatę długów. Nieoficjalnie z kręgów zbliżonych do
    policyjnych wiadomo, że pieniędzy potrzebował konkubent kobiety. (reb)

    Niezłe jaja, nieprawdaż? 26 lat - dyrektor oddziału?

  • 2. Data: 2003-12-12 17:41:01
    Temat: Re: BZ WBK - śmiechawa
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > policyjnych wiadomo, że pieniędzy potrzebował konkubent kobiety. (reb)
    >
    > Niezłe jaja, nieprawdaż? 26 lat - dyrektor oddziału?

    pewnie miala nogi aaaaaaaaaaaaazzz do nieba
    szkoda ze nie ma zdjecia

    PiotR

  • 3. Data: 2003-12-12 18:13:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 12 Dec 2003 16:31:30 +0100, w <brcn1d$lp7$1@atlantis.news.tpi.pl>, "free"
    <n...@S...pl> napisał(-a):

    > Niezłe jaja, nieprawdaż? 26 lat - dyrektor oddziału?

    "Pełniąca obowiązki dyrektora"... albo dziennikarze nie przyłożyli się do
    pracy.

  • 4. Data: 2003-12-12 19:09:34
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Swoja, droga to ciekawe gdzie w tym czasie byl audyt wewnetrzny:)))

    Marek

  • 5. Data: 2003-12-12 20:55:37
    Od: "Colberg " <c...@g...pl>

    Marek <m...@w...pl> napisał(a):

    > Swoja, droga to ciekawe gdzie w tym czasie byl audyt wewnetrzny:)))

    Taaa... Audyt... Zacznijmy od tego, że od kilkunastu miesięcy w BZ WBK
    najważniejsze są trzy sprawy: 1. SPRZEDAŻ 2. SPRZEDAŻ 3. SPRZEDAŻ. Obsadę
    oddzialów zredukowano czasem o ok. 50% a obowiązków nie ubyło zbyt wiele
    (mimo nowego systemu). Normą są oddziałach niepłatne nadgodziny (nikogo nie
    dziwi dziesięciogodzinny dzień pracy). Wiele osób po prostu pada na pysk - i
    nie ma siły na zabawy w jkiś ścisły nadzór, przynajmniej na poziomie
    oddziału... ;-)

    Colberg

  • 6. Data: 2003-12-12 21:11:22
    Od: "Aga i Marcin" <e...@t...cy>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Swoja, droga to ciekawe gdzie w tym czasie byl audyt wewnetrzny:)))

    Jaki audyt ?? mnie nie chcieli to niech teraz padają...co lepsi zdazyli sie
    ewakuować.... do róznych konkurncyjnych banków...

  • 7. Data: 2003-12-13 11:42:17
    Od: "Przemek" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Colberg " <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziwi dziesięciogodzinny dzień pracy). Wiele osób po prostu pada na pysk -
    > nie ma siły na zabawy w jkiś ścisły nadzór, przynajmniej na poziomie

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Niestety powoli robi się tak we wszystkich bankach :-(( .

    Przemek

  • 8. Data: 2003-12-13 14:20:27
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Piotr <p...@p...com> wrote:

    > pewnie miala nogi aaaaaaaaaaaaazzz do nieba
    > szkoda ze nie ma zdjecia

    Wskazuje na to również sposób popełnienia przestępstwa - założenie w
    systemie linii kredytowej dla klienta i przelanie na swoje konto? Bosz...
    Cóż za mentalność! Przecież wiadomo było od razu że sprawa się wyda i pan
    prokurator będzie mógł wszystko udowodnić przed sądem.
    Pół roku temu Amra donosił na grupie o podobnym przypadku:
    http://tinyurl.com/z2ja - kradziono również w BZWBK, kradła również kobieta.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl