  • 1. Data: 2008-05-09 09:50:01
    Temat: BZ WBK - konto "Wydajesz i Zarabiasz"
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Chyba jeszcze nie było na grupie.

    Komunikat prasowy

    Nareszcie nie tylko wydajesz, ale i zarabiasz

    Bank Zachodni WBK wprowadza na polski rynek całkowicie nowy rodzaj konta
    osobistego, którego posiadacze będą otrzymywać z powrotem część swoich
    wydatków. Konto promuje sam Leo Beenhakker.

    Konto Wydajesz & Zarabiasz to rachunek typu &#8222;Moneyback&#8221;. Oznacza to, że
    posiadacz konta otrzymuje część każdej - nawet najmniejszej - kwoty, którą
    wydał swoją kartą płatniczą do konta. Po zakończeniu każdego miesiąca Bank
    Zachodni WBK będzie zwracał posiadaczowi konta 1% każdej transakcji
    bezgotówkowej dokonanej kartą do konta. Dodatkowo bank zachęca do korzystania
    z konta oszczędnościowego o oprocentowaniu 5,5%, na które można dowolną ilość
    razy, bez żadnych opłat, przelewać środki z konta Wydajesz i Zarabiasz. Środki
    zgromadzone na koncie oszczędnościowym można wypłacać bez utraty odsetek. W
    ten sposób posiadacz obu rodzajów rachunków zyskuje możliwość zarabiania na
    każdej bezgotówkowej transakcji kartowej, a jednocześnie może bardzo
    korzystnie i elastycznie lokować wolne środki.

    Konto Wydajesz & Zarabiasz promuje płatności kartą, bowiem im więcej pieniędzy
    za jej pośrednictwem wyda klient, tym większa kwota zasili jego konto. Dla
    przykładu &#8211; przy miesięcznych wydatkach kartą wysokości 2800 zł złotych zwrot
    wyniesie 28 złotych, dla kwoty 5000 zł będzie to już 50 zł.

    Dodatkową bardzo istotną korzyścią Konta Wydajesz & Zarabiasz jest sieć
    bezpłatnych bankomatów obejmująca nie tylko bankomaty BZWBK, lecz również
    eCard oraz Cash4You. Łącznie jest to około 1350 urządzeń, w których można bez
    prowizji wypłacać środki kartą Visa Wydajesz & Zarabiasz. Prowizja za wypłaty
    z innych bankomatów na całym świecie wynosi tylko 2 zł niezależnie od kwoty
    jaką wypłacamy (z wyjątkiem wypłat w bankomatach AIB w Irlandii które to także
    są bezpłatne)

    Specjaliści BZWBK tworzący nowe konto przeprowadzili szczegółową analizę
    potrzeb i preferencji klientów. Szeroka sieć bezprowizyjnych bankomatów była
    jednym z czynników, dla których klienci są skłonni wybrać ofertę konkretnego
    banku. W tej kategorii wysoko oceniono również oryginalność rozwiązania
    moneyback oraz oprocentowanie oszczędności na poziomie powyżej 5%.
    Najważniejsze parametry nowego konta BZWBK uwzględniają zatem preferencje jego
    potencjalnych użytkowników.
    Standardowa opłata za konto wynosi 7 zł miesięcznie.

    Konto Wydajesz i Zarabiasz promuje kampania z udziałem Leo Beenhakkera.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2008-05-09 10:00:36
    Temat: Re: BZ WBK - konto "Wydajesz i Zarabiasz"
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ale zaraz zj.... to konto na p.b.b ;-))
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-05-09 10:13:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Maj, 12:00, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Ale  zaraz zj.... to konto na p.b.b ;-))
    > JaC

    :)))

    Jesli do limitow nie podlacza platnosci KK wlasnych (jak np w BPH przy
    zwolnienieu z karnej oplaty za nierobienie transakcji karta debetowa)
    to wielu osob chyba nie beda mieli na tym koncie.

    Co miesiac 700 zl karta debetowa zeby uzyskac zwrot oplaty za
    konto? :))

  • 4. Data: 2008-05-09 17:45:46
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > Co miesiac 700 zl karta debetowa zeby uzyskac zwrot oplaty za
    > konto? :))

    Z tego co widziałem (reklama w metrze) wystarczą wpływy min. 1000 zł
    na konto, żeby uniknąć miesięcznej opłaty za prowadzenie konta.
    Szczegóły pewnie dopiero jutro...

  • 5. Data: 2008-05-09 17:55:00
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Szczegóły poniżej

    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=3814_Wydajesz_&_Z
    arabiasz_-_nowe_konto_w_ofercie_BZWBK

  • 6. Data: 2008-05-09 19:17:34
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 May 2008 10:55:00 -0700, tompod@ napisał(a):

    > Szczegóły poniżej
    >
    > http://kartyonline.pl/niusy.php?id=3814_Wydajesz_&_Z
    arabiasz_-
    _nowe_konto_w_ofercie_BZWBK

    Przecież tu jest dokładnie to co wkleił Sinus, więc?

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-05-09 21:07:28
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    arabiasz_-
    > _nowe_konto_w_ofercie_BZWBK
    >
    > Przecież tu jest dokładnie to co wkleił Sinus, więc?
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    karta pierwsze 2 lata gratis, ale później 29 zł za 2 lata + 1,50 zł/m-c za
    obsługę karty!!!
    natomiast wypłata z obcego bankomatu kosztuje tylko 2 zł (za granicą
    również)

    konto płatne 7 zł/m-c i nie widzę info nt jakiegoś zwolnienia z opłaty,
    gratis jest konto oszczędnościowe, które zawsze było gratis

    wniosek taki, że konto kierowane do osób, które nie korzystają z kk i płacą
    debetówkami, kwota płatności najlepiej >850 zł, wtedy zwracają się opłaty
    miesięczne

    dodatkowo karta lepsza (od innych w tym banku) dla tych, którzy wypłacają
    gotówkę z dowolnych bankomatów - na każdej takiej wypłacie zaoszczędzą 3 zł

    generalnie nic szczegolnie rewolucyjnego bank nie zaoferowal, jak zwykle w
    bzwbk oferta dobrze przemyslana przez bank = im wiecej placisz tym wiecej
    bank zarabia na interchargu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-05-10 06:14:53
    Od: C...@g...com

    On 9 Maj, 23:07, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > /.../

    > generalnie nic szczegolnie rewolucyjnego bank nie zaoferowal, /.../
    Jak dla mnie to frajerów szukają - poza tym co napisałeś przelewy poza
    WBK 50gr, czyli trzeba znowu wyrobić 50 zł obrotu kartą. Przeciętny
    klient musiałby sprawdzać ile wydał kartą i czy mu sie to opłaca - kto
    na to ma ochotę ? A jeśli ktoś wydaje parę k miesięcznie kartą to czy
    zarobek kilkunastu złotych ma dla niego większe znaczenie ?
    Gdybyż to była bezpłatna kredytówka z możliwością przelewu - pomarzyć
    można :-)

  • 9. Data: 2008-05-10 10:18:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Maj, 19:45, "tompod@" <t...@g...com> wrote:

    > Z tego co widziałem (reklama w metrze) wystarczą wpływy min. 1000 zł
    > na konto, żeby uniknąć miesięcznej opłaty za prowadzenie konta.
    > Szczegóły pewnie dopiero jutro...

    Jest juz TOiP.
    Nie udalo mi sie odszukac powyzszej informacji.