  • Data: 2003-06-20 09:50:16
    Temat: Re: BZ WBK czy zmniejszy oprocentowanie kr. hip?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tak czesto pijesz do tych kredytow ze stopa procentowa ustalana przez
    > wladze banku w oderwaniu od nazwijmy to niezaleznego wskaznika, jakim
    > jest np. WIBOR, ze postanowilem zwrocic Ci uwage na pewien defekt w
    > Twoim rozumowaniu. Otoz banki nie istnieja w prozni, tylko w swiecie w
    > ktorym jest cos takiego jak konkurencja. Co za tym idzie mimo
    > teoretycznej mozliwosci utrzymywania oprocentowania kredytow
    > dlugookresowych na bardzo wysokim poziomie jednak tego nie robia.

    Niestety robią, czego przykładem są prawie wszystkie tzw. "promocyjne oferty".

    > Oprocentowanie "niepromocyjne" jest w takim BZWBK na zupelnie srednim
    > poziomie.

    Drogi Kolego, jeżeli uważasz, że "niepromocyjne" oprocentowanie w wysokości

    8,24%
    Patrz żródło: http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194358

    jest na "zupełnie średnim poziomie to ja nic nie rozumiem. Dla porównania
    kredyt w KB (przy wkładzie własnym 5% - 40% ) jest oprocentowany w wysokosci
    poniżej 7% a przy wkładzie powyżej 40% - poniżej 6,5%; Wibor3M+1,0%lub 1,5%
    Podobne "ciekawe" oferty (w PLN) ma np. mBank i wiele innych. Poczytaj ostatnie
    posty a przekonasz się, ze niestety mam rację. Z drugiej jednak strony bardzo
    nie chciałbym jej mieć.

    > Prawadziwa pulapka nie sa kredyty o oprocentowaniu ustalanym przez
    > wladze banku w oderwaniu od niezaleznego wskaznika, ale te z tzw.
    > doplata rzadawa.

    Pełna zgoda, że pułapka.

    Pozdrowienia Tensor1