  • Data: 2003-06-20 12:34:50
    Temat: Re: BZ WBK czy zmniejszy oprocentowanie kr. hip?
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anders wrote:
> [...]

    Jest jeden ważny aspekt tej sprawy - osoba nie mająca mieszkania ani
    wystarczającej gotówki na zakup musi wziąć kredyt albo płacić za wynajem
    nieruchomości.
    Ratę kredytu możesz ustalić na poziomie miesięcznego komornego za
    podobne mieszkanie w danym rejonie. Wówczas po X latach zostajesz z
    własnym spłaconym mieszkaniem, a przy wynajmowaniu - zostajesz z niczym.
    Nie wspominając o tym, że mieszkając u siebie masz nieporównywalnie
    wyższy komfort psychiczny i możesz w mieszkanie inwestować, urządzać je
    po swojemu itp.

    Tak więc nie wiem, czy nie opłaci się jednak pracować na bank kilka lat.

    To coś innego - samochód nie jest w większości przypadków niezbędny, a
    mieszkanie - tak.
    A nawet jeśli auto jest potrzebne np. do pracy czy dalekich dojazdów,
    można kupić dużo tańsze niż te o których napisałeś.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl