  • Data: 2003-06-20 10:22:39
    Temat: Re: BZ WBK czy zmniejszy oprocentowanie kr. hip?
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Drogi Kolego, jeżeli uważasz, że "niepromocyjne" oprocentowanie w wysokości

    > 8,24%
    > Patrz żródło: http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194358
    >
    > jest na "zupełnie średnim poziomie to ja nic nie rozumiem. Dla porównania
    > kredyt w KB (przy wkładzie własnym 5% - 40% ) jest oprocentowany w wysokosci
    > poniżej 7% a przy wkładzie powyżej 40% - poniżej 6,5%;

    No to badzmy precyzyjni, w BZ WBk przy wkladzie wlasnym ponad 50 proc.
    oprocentowanie spada o 0,5 pkt proc.

    > Podobne "ciekawe" oferty (w PLN) ma np. mBank i wiele innych. P

    Nie znam oprocentowania we wszytskich bankach, ale sam posrednio
    przyznajesz, ze oferta BZ WBK nie jest w srednia., a nie jakas bardzo
    zla. Poza tym o ile pamietam, to w Luksaie przed ostattia obnizka
    oprocentowanie bylo zupelnie kosmiczne pomimo uzaleznienia go od
    IWBOR-u. Po prostu byla kosmiczna prowizja.

    Swoja droga to jako glowny dyskutant na temat kredytow mieszkaniowych
    moze wiesz cos o ING BSK. Tam tez jest stopa promocyjna , a potem bazowa
    (dosc atrakcyjna). tyle ze od niedawna pojawilo sie sformulowanie na
    WWW, ze oprocentowanie jest "zalezne" od stopy bazowej. Kiedys pisali
    wprost, ze to stopa bazowa po okresie promocji. Czy to jakis perfidny
    zabieg marketingowy, czy niescislosc wypowiedzi?