  • Data: 2003-06-22 08:40:41
    Temat: Re: BZ WBK czy zmniejszy oprocentowanie kr. hip?
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Co do meritum sprawy. Ja też to zauważyłem i już o tym pisałem. Formalnie ta
    > stopa bazowa nazywa się "roczna stopa bazowa" i wynosi 7,25%. Zmianę określenia
    > na stwierdzenie, iż
    >
    > ***** oprocentowanie jest "zależne" od stopy bazowej ****
    >
    > jest moim zdaniem delikatną sugestią iż
    >
    > ******************
    > oprocentowanie= roczna stopa bazowa+marża (nie podana)
    >
    > Jednak nawet gdyby marża była równa zero, to wysokość tego oprocentowania
    > trudno uznać za atrakcyjne. Pozdrowienia Tensor1.

    Chodziło mi o konkrety. Że to może być zabieg marketingowy to sam
    zauważyłem.

    Jesli chodzi o oprocentowanie to co do BZ WBK to przyznaję
    Ci rację. jest raczej wysokie niż średnie. Nie byłem na bieżąco z
    oprocentowaniem w innych bankach.

    Co do ING to jednak pozostane przy swoim. te 7,25 na dziś jest
    atrakcyjne. Pytanie oczywiście jak to będzie wyglądać za np 6 m-cy.
    Warto przy tym zauważyć, że ING przynajmniej otwarcie przyznaje, że ta
    stopa bazowa będzie się zmieniała raz na 12 m-cy.