  • Data: 2015-12-22 14:46:41
    Temat: Re: BZ WBK blokuje konto
    Od: "X. X." <a...@n...def> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-22 14:09, J.F. pisze:

    > No coz, zablokowac dostep w BZ bardzo latwo - wystarczy 3 razy
    > wprowadzic bledne haslo.
    > Mozna sobie przez pomylke, mozna komus przez pomylke, mozna komus
    > zlosliwie.
    >
    > Czy jednak ma byc inaczej ?
    >
    > Ale infolinia wtedy odblokowuje, wiec chyba inny przypadek.
    >
    > J.

    Nie wykluczam, że ktoś zrobił mi kawał i trzykrotnie wprowadził złe hasło.
    Ale...
    "Logowanie nie powiodło się ...
    Dostęp do serwisu został zablokowany!
    W celu rozwiązania problemu zadzwoń: tel. 1 9999 (opłata za minutę
    połączenia zgodnie z taryfą danego operatora).
    Jeśli dzwonisz z zagranicy, wybierz (+48) 61 81 19999.
    Uwaga: prosimy o podanie numeru zdarzenia (patrz: pierwsza linia
    komunikatu)."

    Podałem numer zdarzenia. I nic.
    Czy ktoś z tu obecnych słyszał o wirusach na linuksie?
    Wiem, że takie istnieją ale jeszcze takowych nie spotkałem.
    --
    Grzegorz