  • 1. Data: 2015-12-22 14:02:02
    Temat: BZ WBK blokuje konto
    Od: "X. X." <a...@n...def>

    "Dostęp do serwisu został zablokowany"

    Wczoraj się logowałem z powodzeniem, a dzisiaj otrzymałem powyższe.
    Infolinia 19999 nic nie wie i nie chce odblokować dostępu.
    W celu odblokowania mam się udać do oddziału.
    Jestem niepełnosprawny i nie mogę udać się do oddziału.
    To nie jest pierwszy tego typu przypadek.
    Brawo dla BZ WBK, brawo dla oddziału w Cieszynie!
    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2015-12-22 14:09:52
    Temat: Re: BZ WBK blokuje konto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "X. X." napisał w wiadomości grup
> [...]
    >To nie jest pierwszy tego typu przypadek.
    >Brawo dla BZ WBK, brawo dla oddziału w Cieszynie!

    No coz, zablokowac dostep w BZ bardzo latwo - wystarczy 3 razy
    wprowadzic bledne haslo.
    Mozna sobie przez pomylke, mozna komus przez pomylke, mozna komus
    zlosliwie.

    Czy jednak ma byc inaczej ?

    Ale infolinia wtedy odblokowuje, wiec chyba inny przypadek.

    J.

  • 3. Data: 2015-12-22 14:19:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mam nadzieję, że jesli powiesz im to przez telefon, to przyjadą do Ciebie do domu.

    -----

  • 4. Data: 2015-12-22 14:29:54
    Od: "X. X." <a...@n...def>

    W dniu 2015-12-22 14:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mam nadzieję, że jesli powiesz im to przez telefon, to przyjadą do Ciebie do domu.
    >

    > -----

    Infolinia powiedziała, że u mnie nie ma doradców mobilnych.
    Być może ma rację.
    Ale w 2007 roku pewnej pani z banku zależało, przyjechała do mnie,
    zawarliśmy umowę i do tej pory wszystko było OK.
    --
    Grzegorz

  • 5. Data: 2015-12-22 14:35:14
    Od: "X. X." <a...@n...def>

> [...]

    Ale w 2007 roku pewnej pani z banku zależało, przyjechała do mnie,
    zawarliśmy umowę i do tej pory wszystko było OK.
    A teraz bank dosięgnął bruku.
    --
    Grzegorz

  • 6. Data: 2015-12-22 14:46:41
    Od: "X. X." <a...@n...def>

    W dniu 2015-12-22 14:09, J.F. pisze:

> [...]
    > zlosliwie.
    >
    > Czy jednak ma byc inaczej ?
    >
    > Ale infolinia wtedy odblokowuje, wiec chyba inny przypadek.

    Nie wykluczam, że ktoś zrobił mi kawał i trzykrotnie wprowadził złe hasło.
    Ale...
    "Logowanie nie powiodło się ...
    Dostęp do serwisu został zablokowany!
    W celu rozwiązania problemu zadzwoń: tel. 1 9999 (opłata za minutę
    połączenia zgodnie z taryfą danego operatora).
    Jeśli dzwonisz z zagranicy, wybierz (+48) 61 81 19999.
    Uwaga: prosimy o podanie numeru zdarzenia (patrz: pierwsza linia
    komunikatu)."

    Podałem numer zdarzenia. I nic.
    Czy ktoś z tu obecnych słyszał o wirusach na linuksie?
    Wiem, że takie istnieją ale jeszcze takowych nie spotkałem.
    --
    Grzegorz

  • 7. Data: 2015-12-22 15:18:50
    Od: "X. X." <a...@n...def>

    W dniu 2015-12-22 14:02, X. X. pisze:
> [...]
    > To nie jest pierwszy tego typu przypadek.
    > Brawo dla BZ WBK, brawo dla oddziału w Cieszynie!

    Sytuacja została częściowo opanowana.
    Ciąg dalszy nastąpi.
    --
    Grzegorz

  • 8. Data: 2015-12-22 16:39:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bo to ch..y bank się zrobił za niejakiego Morawieckiego, przenieś się do innego banku
    dobra rada.

    -----

  • 9. Data: 2015-12-22 16:56:30
    Od: "X. X." <a...@n...def>

    W dniu 2015-12-22 16:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bo to ch..y bank się zrobił za niejakiego Morawieckiego, przenieś się do innego
    banku dobra rada.

    > -----

    Już to zrobiłem, jakieś 100 lat temu.
    Niestety pozostał minimalny osad (PZ itp.).
    --
    Grzegorz