  • 1. Data: 2002-10-07 11:44:19
    Temat: BSK Online
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Witam,

    Chcialbym dowiedziec sie jakie sa wasze doswiadczenia z dostepem przez
    net do rachunku w BSK. Jak dziala, jakie sa koszty miesieczne, czy w
    tych kosztach sa bezplatne przelewy itd.

    A moze lepszym rozwiazaniem byloby zalozenie konta w Multibanku dla
    transakcji online?

    Dzieki za odpowiedzi.

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]

  • 2. Data: 2002-10-07 12:03:54
    Temat: Re: BSK Online
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Chcialbym dowiedziec sie jakie sa wasze doswiadczenia z dostepem przez
    > net do rachunku w BSK. Jak dziala, jakie sa koszty miesieczne, czy w
    > tych kosztach sa bezplatne przelewy itd.

    Ble... mi sie nie podoba - glupia procedura uruchamiania dostep do konta
    via inet, uciazliwy system logowania majacy poprawnic bezpieczenstwo,
    tyle, ze tak srednio cos to daje... Sam interface IMHO toporny i malo
    czytelny (historia operacji wlasciwie w trzech roznych miejscach, w kazdym
    po kawalku). Brak hasel jednorazowych czy tokena - jedynie dodatkowe
    haslo wiec bezpieczenstwo slabe.

    Koszta miesieczne takie sobie - od konta studenckiego za 2 zeta poprzez
    normalne za 4 i 7 zl az po Prestiz za bodajze 20 zl ? Jest jeszcze
    darmowy rachunek "Taryfa 0" ale wtedy przelewy i wyplaty z bankomatow
    sa platne.

    > A moze lepszym rozwiazaniem byloby zalozenie konta w Multibanku dla
    > transakcji online?

    Tak !!! Inna jakosc.

    Zalozylem sobie konto w BSK bo mam tuz pod domem ale chyba
    zrezygnuje i kupie sobie tylko ich karte prepaid do bankomatu i tyle.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2002-10-07 12:24:25
    Od: "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "gryz0N" <g...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > Chcialbym dowiedziec sie jakie sa wasze doswiadczenia z dostepem przez
    > net do rachunku w BSK. Jak dziala, jakie sa koszty miesieczne, czy w
    > tych kosztach sa bezplatne przelewy itd.
    Dziala, koszty w zaleznosci od konta, ze wzgledu na to ze jest to duzy
    aplet
    dziala z IEi NN4.7x
    Ale... poniewaz, przy nieprestizowych pakietach zrezygnowali z wysylania
    wyciagów to ....

    > A moze lepszym rozwiazaniem byloby zalozenie konta w Multibanku dla
    > transakcji online?
    jest to zdecydowanie lepsze rozwiazanie od INGBskOLine
    KJ

  • 4. Data: 2002-10-07 12:32:30
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > net do rachunku w BSK. Jak dziala, jakie sa koszty miesieczne, czy w
    > tych kosztach sa bezplatne przelewy itd.

    Coraz gorsze... Mimo placenia 7zl/m-c nie ma dostepu on-line polegajacego na
    wysylaniu przelewow przez caly dzien. Aby wyslac przelew danego dnia musisz
    zlozyc go przed 8 rano. Zlozony pozniej wychodzi nazajutrz... Chyba ze
    zaplacisz wiecej (12zl/m-c ?) - wtedy dopiero system robi sie bardziej
    on-line. Ogolnie BSK po polaczeniu ING staje sie coraz mniej user-friendly..

    > A moze lepszym rozwiazaniem byloby zalozenie konta w Multibanku dla
    > transakcji online?

    sadze ze lepszym. Albo w Lucasie.

    D.

  • 5. Data: 2002-10-07 12:51:05
    Od: Jarek <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik gryz0N napisał:
    > Witam,
    >
    > Chcialbym dowiedziec sie jakie sa wasze doswiadczenia z dostepem przez
    > net do rachunku w BSK. Jak dziala, jakie sa koszty miesieczne, czy w
    > tych kosztach sa bezplatne przelewy itd.

    BSKOnline już umarł (albo umiera). Teraz jest INGBankOnline :-)
    Za 7 zł/mies. masz bezpłatne przelewy. Dodatkowo możesz otworzyć sobie konta
    oszczędnościowe OKO w EUR, USD, PLN już bezpłatnie. Dużym plusem jest to, że
    widzisz wszystkie te konta w jednym miejscu w INGOnline.
    Ogólnie bez zarzutów, działa podobnie szybko jak mBank, maskowane hasło podnosi
    trochę bezpieczeństwo, jedynym felerem są zlecenia stałe, których w zasadzie nie
    ma przez internet. Przelewy, żeby wyszły w tym samym dniu trzeba zlecić przed
    8:00, przychodzące pojawiają się na koncie o 13:00.
    Ostatnią grubszą wpadką były podwójne przelewy, ale odkręcili to w tym samym dniu.

    Duuuużym minusem jest brak wyciągów papierowych wysyłanych do klienta.
    Ale obstawiam, że w niedługim czasie podobnie zrobią inne banki z dostępem przez
    internet a ING jest tylko niechlubnym pionierem w tej dziedzinie.

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 6. Data: 2002-10-07 13:47:28
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

> [...]
    przez
    > internet a ING jest tylko niechlubnym pionierem w tej dziedzinie.

    zrob rachunek wspolny z np. zona czy inna osoba, a do niej beda musieli
    wysylac miesieczne wyciagi. niewysylanie dotyczy tylko uzytkownikow
    ingbankonline lub homebankingu. ja sie na poczatku wkurzylem, ze bede musial
    co miesiac zamawiac bezplatny wyciag, ale moja zona nie jest uzytkownikiem
    zadnego z powyzszych w zwiazku z czym otrzyma wyciag bez zmian.

    pozdr
    radek

  • 7. Data: 2002-10-07 16:52:41
    Temat: Re: BSK Online -dzieki
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    gryz0N <g...@i...pl> napisał(a):

    Dzieki za odpowiedzi.
    Jak tylko otworza oddzial Multi w Gliwicach to sie tam zglosze.

    ps. czy w Multi sa wymagane stale miesieczne wplaty potwierdzone
    jakims dokumentem? Czy mogo to byc wplaty wlasne [regularne]?

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]

  • 8. Data: 2002-10-07 21:00:20
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >sadze ze lepszym. Albo w Lucasie.

    Witam

    Z Lukasem to bym uważał. "Online" w ich wydaniu to jednak nieporozumienie
    :)) Nadaje się chyba tylko do wypłat z bankomatów BZWBK bez prowizji - jako
    uzupelneinie m czy multi banku.

    pzdr
    wkg

  • 9. Data: 2002-10-07 21:40:01
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > net do rachunku w BSK. Jak dziala, jakie sa koszty miesieczne, czy w
    > tych kosztach sa bezplatne przelewy itd.

    Bardzo pozytywne. Koszt jest dosc wysoki

  • 10. Data: 2002-10-07 22:58:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale obstawiam, że w niedługim czasie podobnie zrobią inne banki z dostępem
    przez
    > internet a ING jest tylko niechlubnym pionierem w tej dziedzinie.

    W Multikoncie My wprowadzili teraz darmowe - tak dla odmiany :)