    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRE odplywa przez Multi i mBank
    Date: Wed, 17 Jul 2002 09:56:43 +0200

    > Reasumując, (co prawda nie jestem analitykiem ;-) dałbym im jeszcze trochę
    > czasu, żeby się mogli wykazać ;-)

    To nie jest problem mBanku czy multi tylko problem zyskow BRE !!! To ze
    mBank nie przynosi zyskow (jeszcze) IMO nie jest zaskoczeniem dla BRE,
    zaskoczeniem jest raczej to ze zacznie przynosic zyski tak szybko - rok
    wczesniej niz zakladano.
    Podobnie z multi, bowiem nikt chyba w BRE nie zakladal, ze multi zacznie
    przynosic zyski w pierwszym roku dzialalnosci !
    Analitycy Fitcha nie powiedzieli nic odkrywczego :-)))

    Pozdrawiam,
    Witek