  • 1. Data: 2004-04-04 19:13:30
    Temat: BRAMKA SMS - INNA NIŻ WSZYSTKIE !!!
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

  • 2. Data: 2004-04-04 19:15:14
    Temat: Re: BRAMKA SMS - INNA NIŻ WSZYSTKIE !!!
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

  • 3. Data: 2004-04-04 19:39:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    No to usuwam: f...@p...fm

    Dobrze?
    Bartol

  • 4. Data: 2004-04-04 19:55:29
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Użytkownik -=: Flash :=- napisał:
    > Sorki :-( NTG

    A to na innych wolno spamować, tak? Chyba pora napisać do abuse...

    K.

  • 5. Data: 2004-04-07 10:12:38
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

    > No to usuwam: f...@p...fm
    >
    > Dobrze?
    > Bartol

    Bardzo ladnie tylko co z tego masz?
    Ja też tak potrafię: b...@g...pl b...@p...com
    Jeżeli chcesz mi bardziej zaspamować to konto to mi to wisi... Dostaję na
    nie kilkadziesiąt maili dziennie i te nowe nic nie zmienią. Jak widzisz
    zamieścilem posta nieświadomie i przeprosilem. Uwielbiam takich ludzi,
    którzy robią problem z NICZEGO :-/

  • 6. Data: 2004-04-07 10:20:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik -=: Flash :=- napisał:

    > Bardzo ladnie tylko co z tego masz?

    Jajco

    > Ja też tak potrafię: b...@g...pl b...@p...com

    O, widze ze sie poswieciles i wygrzebales moj stary adres. Ale zmartwie
    Cie. Z tych kont nie korzystam, wiec wisi mi co na nie przylazi.

    Masz pecha.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-04-07 10:38:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > nie kilkadziesiąt maili dziennie i te nowe nic nie zmienią. Jak widzisz
    > zamieścilem posta nieświadomie i przeprosilem. Uwielbiam takich ludzi,

    Jak to jest, że jak zaniedbam wysłania gnojka do abuse, to się odszczekuje
    ;-)))) Więcej tego błędu nie popełnię ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn