    From: "kriscop" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRAAAAWOOOO ING-BSK
    Date: Tue, 14 May 2002 13:13:36 +0200

    > 1. Karty z BSK nie dzialaja
    > 2. Wyplaty w bankomatach nie dzialaja
    > 3. Wyplaty w okienkach kasowych nie dzialaja
    >
    > Takiego syfu jeszcze nie widzialem
    > Czy to juz koniec ING-BSK ?

    to juz drugi raz taka wielka wpadka tego banku od kiedy kupili go cpunowaci
    holendrzy.
    wczesniej i oplaty i dzialanie bylo wyjatkowo dobre.
    przyszli sobie depresyjni holendrzy , myslac , ze naucza nas bankowosci.a
    tym czasem bach , tworzy sie znikajacy holender.

    a takie twierdzenie , ze bylo przeprogramowanie systemu , to taka lipa , ze
    wszyscy za cos podobnego rycza na innego banki.
    caly system im padl i tyle nie dzialalo nic.
    nie tylko interfejs klienta.i cholera wie czy cos wiecej sie nie
    spierdzielilo.(cos przybylo, cos wyparowalo)
    , hehe, tak nawet banki internetowe nie robia.
    za malo holendrzy dostali w dupe. a moze oni tak lubia , wszak u nich juz
    takie wesela mozna zawierac (niech nikt sie tu nie obrazi).
    w dodatku obcinanie sesji...
    kurna dobrze ze mam tez inne banki...
    pozd