  • 1. Data: 2004-09-16 21:30:08
    Temat: BPHahaha - pytanie
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    Witam,
    Czy czesto wam sie pojawia takowy komunikat:

    System bankowy nie odpowiedział w wymaganym czasie. Proszę spróbować
    ponownie.

    Mi sie zawsze pojawia, gdy chce sprawdzic historie konta, bo musze szybko
    sprawdzic pewna rzecz. Ale jak chce przegladnac historie tak o, to wtedy
    zawsze mi BPH smiga.

    Jelcyn
    r...@o...pl

  • 2. Data: 2004-09-17 06:59:19
    Temat: Re: BPHahaha - pytanie
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jelcyn napisał(a):

    > Witam,
    > Czy czesto wam sie pojawia takowy komunikat:
    >
    > System bankowy nie odpowiedział w wymaganym czasie. Proszę spróbować
    > ponownie.

    Nie. Ani razu mi się coś takiego nie zdarzyło a korzystam z wglądu przez
    Net do konta mojej karty kredytowej

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-09-17 07:05:32
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Nie. Ani razu mi się coś takiego nie zdarzyło a korzystam z wglądu przez
    > Net do konta mojej karty kredytowej

    Serio?
    Bo u mnie o wiele za często. Zarówno KK (częściej) jak i ROR.
    Zwykle dzwonię i pytam "Czy ktoś mi wyczyścił kartę, czy Państwo znowu coś
    majstrują?".
    Tak jest chociażby od (przed?)wczoraj. Saldo dostępne KK = 0.0 zł. Mieli to
    skorygować
    wczoraj do 16, a dzisiaj mówią, że do 12 już będzie OK.

    Jacek

  • 4. Data: 2004-09-17 07:06:03
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Jelcyn wrote:

    > Czy czesto wam sie pojawia takowy komunikat:
    > System bankowy nie odpowiedział w wymaganym czasie. Proszę spróbować
    > ponownie.

    Zawsze w Operze (i tylko w niej) podczas logowania gdy nie klikne na
    przycisk zaloguj, ale wcisne po prostu enter.

    Krzysztof

  • 5. Data: 2004-09-17 09:42:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 16 Sep 2004 23:30:08 +0200, "Jelcyn" <r...@o...pl> wrote:

    >Witam,
    >Czy czesto wam sie pojawia takowy komunikat:
    Z miesiaca na miesiac coraz rzadziej.

    Ja natomiast nie moge wejsc w zadne okno typu szczegoly platnosci czy
    odpowiedz na pytanie wyslane do banku (a wyslalem pytanie dlaczego nie
    moge i dostalem odpowiedz - i nie moge jej przeczytac :D ). Okienko
    sie otwiera a w nim info "sesja wygasla". Tyle ze w glownym oknie
    spokojnie moge dalej pracowac, tak wiec sesja nie wygasla :)
    Aha, tak sie dzieje chyba nie w kazdej konfiguracji, uzywam BPH na
    kilku i na 1 na pewno nie dziala.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 6. Data: 2004-09-17 10:33:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2004 11:42:46 +0200, WAM napisał(a):

    > Z miesiaca na miesiac coraz rzadziej.

    > Ja natomiast nie moge wejsc w zadne okno typu szczegoly platnosci czy
    > odpowiedz na pytanie wyslane do banku (a wyslalem pytanie dlaczego nie
    [...]

    > Aha, tak sie dzieje chyba nie w kazdej konfiguracji, uzywam BPH na
    > kilku i na 1 na pewno nie dziala.

    No to widocznie masz ustawione jakieś restrykcje dla cookies...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2004-09-17 17:54:43
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jacek napisał(a):

    > Serio?

    Tak. Dziennie kilka razy z wykorzystaniem przeglądarki Opera w wersji 7.60
    alpha

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-09-17 17:55:07
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krzysztof napisał(a):

    > Zawsze w Operze (i tylko w niej) podczas logowania gdy nie klikne na
    > przycisk zaloguj, ale wcisne po prostu enter.

    U mnie Opera wchodzi niezależnie jak kliknę ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*