  • 11. Data: 2003-12-28 20:09:32
    Temat: Re: BPHPBK nowe strony, nowy sezam
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-28 20:29, Użytkownik jo44 napisał:

    > To sprawdz, w wierszu u dolu ekranu, czy "komponent" jest OK.

    Jest OK, wszystko jest OK, dlatego pisze...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2003-12-28 20:32:28
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bsnda5$1km$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Jest OK, wszystko jest OK, dlatego pisze...

    Cos mnie bomby zalewasz.
    Netszkapa 7.1 : "Not a valid component" po probie
    sprowadzenia.

  • 13. Data: 2003-12-28 20:38:37
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Cos mnie bomby zalewasz.
    > Netszkapa 7.1 : "Not a valid component" po probie
    > sprowadzenia.

    No juz dobra.... za drugim podejsciem: "success".
    Komponent OK - zaraz sprawdzimy jak dziala.
    A potem Mozilla jeszcze raz do warsztatu.
    :))

  • 14. Data: 2003-12-28 21:01:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-28 21:38, Użytkownik jo44 napisał:

    > A potem Mozilla jeszcze raz do warsztatu.
    > :))

    Zadziala ;)

  • 15. Data: 2003-12-28 21:17:32
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bsngca$qea$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Zadziala ;)

    Zadzialala. ;)

  • 16. Data: 2003-12-28 22:30:39
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    jo44 wrote:

    > Zadzialala. ;)

    Ale tylko pod Windows :(

  • 17. Data: 2003-12-28 22:32:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-28 23:30, Użytkownik Marek Madej napisał:

    > Ale tylko pod Windows :(

    Pod Unixami tez bedzie, jutro postaram sie dowiedziec czegos wiecej.

  • 18. Data: 2003-12-28 22:43:03
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Uzytkownik "Marek Madej" <m...@w...interia.i-to.pl> napisal w
    wiadomosci news:bsnllo$q3e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale tylko pod Windows :(

    A ja jutro zainstaluje Mandrake'a 9.2 i sprobuje.
    Stary Sez@m chodzil pod Netscapem 4.78
    w Linuxie.