  • 11. Data: 2007-12-10 20:00:17
    Temat: Re: BPH - wycofanie przelewu ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Ale jeśli nawet VW Bank ma taki chory system (bo nie wiem), to to
    > teoretycznie nie ma prawa zadziałać w innym banku. W każdym razie
    > potraktuję to jako ostrzeżenie i nie będę przyjmował przelewów z tego
    > banku od nikogo. A nuż ktoś się rozmyśli.

    Nie widzisz z kim dyskutujesz ?

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2007-12-10 22:07:21
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    A czy dyskusja jest tylko o bankach w Polsce czy poza granicami kraju
    również? Bo np. w UK takie coś jak wycofanie przelewu funkcjonuje. W ciągu
    ilu dni i jak tego nie powiem. Ale ważne że takie coś jest możliwe.

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2007-12-10 23:35:15
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > ilu dni i jak tego nie powiem. Ale ważne że takie co? jest możliwe.

    Wiara czyni cuda ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 14. Data: 2007-12-11 05:03:23
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Czyli nie jest to wina banku zleceniodawcy. W takim przypadku dużą rolę gra
    dobra wola banku odbiorcy a nie zleceniodawcy. W banku zleceniodawcy
    możnaby wycofać przelew, gdyby zostało to zgłoszone przed faktyczną
    realizacją przelewu (przed sesją eliksiru). Jeśli pieniądze już wyszły z
    banku to tylko z bankiem odbiorcy trzeba załatwiać sprawę. Jeśli rachunek
    odbiorcy jest w BPH to teoretycznie byłoby to możliwe ale nie wiem co na to
    przepisy.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 15. Data: 2007-12-11 10:32:59
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    możliwe ale nie wiem co na to
    > przepisy.

    W 99,99999% przypadów kasa w chwili składania "reklamacji" jest na koncie
    odbiorcy - wtedy to on musi wyrazć zgodę na zwrot. Jeżeli tak się stanie
    kasa wróci na konto.
    Prosbę o zwrot składa się w banku w którym zlecono przelew.

    Darek

  • 16. Data: 2007-12-11 17:32:44
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Biorąc pod uwagę inne, stare watki, w których opisywano przypadkowe "wzbogacenie sie"
    o spore kwoty, to az nie wierzę w
    taką zgodę.
    Aczkolwiek wierzę, że banki będą robić wszystko, aby jak najdłużej trzymać pieniądze
    u siebie, oczywiście
    nieoprocentowane.
    JaC

    -----