  • 1. Data: 2007-12-09 21:21:55
    Temat: pozycka, kredyt na krótki okres
    Od: Heliotrope <h...@o...pl>

    witam!
    mam hurtownie materiałów budowlanych i nastepujacy problem:
    - w czasach kiedy jest wiekszy popyt na materiały niż podaż , wszyscy
    producenci krzyczą o gotówke bądz przedpłate. w zwiazku z tym czasami
    mam problemy w tym aby załatwic materiał dla klienta nie prosząc go o
    przedpłate ( powazne hurtownie raczej nie prosza klientów o zapłate za
    cos co jeszce nie dotarło ) poszukuje jakiegoś rozwiazania na
    otrzymywanie środków pieniężnych ( w wysokości około 20 000 pln
    jednorazowo ) na krotki okreś ( od tygodnia do 3 tygodni )

    Prosze mi napisać jaki byłbyt najtańszy bądz najlepszy sposób na tego
    typu rozwiązania. Jakie moga byc przedziały oproentowania?

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2007-12-09 23:05:11
    Temat: Re: pozycka, kredyt na krótki okres
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Gru, 22:21, Heliotrope <h...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Prosze mi napisać jaki byłbyt najtańszy bądz najlepszy sposób na tego
    > typu rozwiązania. Jakie moga byc przedziały oproentowania?

    Na grupie jest osoba, ktora w podobnym celu ma kolekcje kart
    kredytowych z duzymi limitami (teraz w sumie chyba 160tys), z ktorych
    mozna robic przelewy.

    Przekonywujaco uzasadnila, ze korzystanie na krotkie okresy z kredytu
    w karcie oprocentowanego w skali miesiaca okolo 2% jest tansze, niz
    oplacanie kosztow typowych kredytow czy linii debetowych z duzymi
    limitami.

    Przy czym placisz za sam czas korzystania - czyli jesli splacisz po
    tygodniu, to oprocentowanie tylko za 7 dni.