  • 1. Data: 2007-12-10 11:36:14
    Temat: KO w BZWBK
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    Ostatnio BZWBK dosyć mocno reklamuje się ze swoim kontem oszczędnościowym.
    Czy ono faktycznie jest całkiem niezłe, czy właśnie ze względu na kiepskie
    warunki tak muszą się reklamować. Poważnie zastanawiam się nad nim aby
    wrzucić tam pieniądze z lokaty na której oprocentowanie mam 3,25%. Na ko
    będzie 4,25%.
    Jak na moje to wszystko wskazuje że nie ma na co czekać tym bardziej, że te
    lokaty mam właśnie w tym banku. A może jest coś czego nie wiem?
    pozdr
    LemonR

  • 2. Data: 2007-12-10 11:47:14
    Temat: Re: KO w BZWBK
    Od: " mar" <y...@N...gazeta.pl>

    zawsze jest coś o czym nie wiemy :) a na serio jest całkiem niezłe. może
    oprocentowanie mogłoby być wyższe ale za to nie jest ograniczona liczba KO
    (podatek belki). do tego będąc już klientem BZ-WBK i mając dostęp
    elektroniczny można sobie samemu te rachunki otwierać w razie potrzeby. aha -
    jeden przelew wewnętrzny i jeden zewnętrzny w miesiącu kalendarzowym gratis
    oraz dowolna ilość wypłat gotówkowych w oddziale.

  • 3. Data: 2007-12-10 12:04:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Gru, 12:47, " mar" <y...@N...gazeta.pl> wrote:
    > zawsze jest coś o czym nie wiemy :) a na serio jest całkiem niezłe. może
    > oprocentowanie mogłoby być wyższe ale za to nie jest ograniczona liczba KO
    > (podatek belki).

    jaka w miesiacu powinna byc maksymalna kwota na takim pojedynczym
    koncie aby nie objal jej belka??

  • 4. Data: 2007-12-10 14:10:39
    Od: " mar" <y...@N...gazeta.pl>

    przy miesiącu liczącym 31 dni w tej chwili jest to bodaj 690PLN. po prostu
    odsetki < 2,50

  • 5. Data: 2007-12-10 21:13:02
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik " mar" <y...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > przy miesiącu liczącym 31 dni w tej chwili jest to bodaj 690PLN. po prostu
    > odsetki < 2,50

    Mniejsze od 2,495 !!!

    marekz

  • 6. Data: 2007-12-11 15:27:20
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    mar wrote:

    > oraz dowolna ilość wypłat gotówkowych w oddziale.

    To jest właśnie troche smieszne, bo mając bank pod domem zmusza do
    zajmowania czasu pani w okienku tylko po to by wypłacić pieniądze z
    oszczędnościowego i wpłacić na zwykłe konto omijajac w ten sposób limit
    darmowych przelewów.

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 7. Data: 2007-12-13 09:10:07
    Od: " bushido" <b...@N...gazeta.pl>

    pewnie że nie ma co czekać,spójrz na stronkę ich z opisem tego konta (moim
    zdaniem najlepiej opisana stornka bankowa w sieci) i się decyduj. ja mam to
    konto oszczędnościowe i czekam na styczeń gdy mi się pokaże co zyskałem;) a do
    tego działam na giełdzie i większe zyski z oszczędnosci na pewno sięprzydadzą
    po nowym roku bo będzie na prowizje (bo do końca roku nie musze płacić;)

  • 8. Data: 2007-12-16 09:17:54
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Heh, ja tez czekam na styczeń... hehe

  • 9. Data: 2007-12-20 23:16:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Gru, 10:10, " bushido" <b...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > konto oszczędnościowe i czekam na styczeń gdy mi się pokaże co zyskałem;)

    Czy przelewy pomiedzy wlasnymi kontami w BZWBK trzeba potwierdzac sms-
    em? Zuzylem pole darmowych na pozakladanie kilku KO i nie chce placic
    za sprawdzenie, jesli okaze sie gdy przerzuce tam troche gotowki, ze
    odplatnie

  • 10. Data: 2007-12-21 06:44:40
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

[...]

    Przy przelewach pomiędzy własnymi kontami system nie żąda potwierdzenia sms.
    Przy zakładaniu lokaty również nie.
    LemonR