  • 11. Data: 2004-08-10 21:20:48
    Temat: Re: BPH - wniosek o KK (status dewizowy??)
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    wlasnie czytalem o planach BPH na nastepne kilka lat. chca
    wyprzedzic PeKaO S.A. ciekawe, jak to zrobia, bo na razie,
    z osobistych z nimi kontaktow, oraz z informacji
    pochodzacych z roznych zrodel (rowniez z tej grupy), wylania
    sie obraz chaosu i braku profesjonalizmu.

    jacek

  • 12. Data: 2004-08-10 21:24:41
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Uzytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net> napisal w wiadomosci

    > sie obraz chaosu i braku profesjonalizmu.

    Ja po roku musze powiedziec ze zmienilo sie na +. (chodzi mi o wydawanie
    karty). Tym razem w oddziale mieli juz kompletny wydrukowany wniosek
    (poprzednim raem polowe rzeczy dopisywano recznie). Zlozylem podpisy i po 2
    tyg karta. Teraz tlko po PIN musze sie udac.

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2004-08-10 22:17:27
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michal napisał(a):

    > Jako klient mBanku z dlugim stazem odwyklem od kolejek i wizyt w bankach - a
    > nawet mam do nich wrodzona awersje...

    Mam to samo. Tak na marginesie Mbank, w którym mam konto od ponad dwóch lat
    i trochę kasy przez niego przeszło olał mnie całkowicie w temacie "karta
    kredytowa dla stałego klienta". Odnoszę wrażenie, że z łaską by mi dali
    limit 200 zł :))))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 14. Data: 2004-08-11 06:43:29
    Od: "Piotr Holda \(usun z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    Jacek z adresu: <j...@-...devguide.net> napisal(a):

    > wlasnie czytalem o planach BPH na nastepne kilka lat. chca
    > wyprzedzic PeKaO S.A. ciekawe, jak to zrobia, bo na razie,

    Przynajmniej wybrali sobie przeciwnika z tej samej ligi.
    Wiedza, ze za wysoko mierzyc nie moga :)

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Holda*

  • 15. Data: 2004-08-11 06:56:07
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Markus Sprungk z adresu: <z...@c...cy> napisał(a):

    > Nie żartuję. To cała historia. Może ktoś inny by się wkurzył
    > maksymalnie, ale ja się z tego śmieję :))

    Muszę przyznać, że Twoja cierpliwość zrobiła na mnie wrażenie.
    Ja bym się wkurzył wcześniej niż w połowie tej procedury.
    Chyba mBank mnie za bardzo rozpieścił :)
    A było tak:

    1. Wypełniłem wniosek na stronie.
    2. Odebrałem telefon od przedstawiciela, umówiłem się u siebie w domu, w
    dogodnym dla mnie terminie.
    3. Przedstawiciel przyszedł, podpisaliśmy wszystko. Odebrał ode mnie
    zaświadczenie i dochodach.
    4. Dostałem pocztą kartę. Aktywowałem kartę i ustanowiłem PIN przez
    Internet.
    Od tego momentu, mogę używać karty. Spłaca się sama z eKonta (trzeba
    jednorazowo złożyć zlecenie telefoniczne).

    Dodam jeszcze, że cały czas byłem informowany mailami o przebiegu procedury
    przyznawania karty.
    Wszystko miło, wygodnie i bezstresowo.
    Oczywiście o takich "drobiazgach" jak podgląd i obsługa przez Internet nie
    wspominam. W banku internetowym to oczywiste.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 16. Data: 2004-08-11 09:20:13
    Od: "fot" <n...@w...pl>

    > Nie. Rezydent to obywatel danego kraju w nim mieszkający

    rezydent moze byc zarowno obywatelem danego kraju jak i obywatelem innego,
    to jest pojecie glownie do celow podatkowych i kontroli przeplywu pieniadza

    zazwyczaj kazdy Polak jest rezydentem w Polsce i dlatego nikt sie tym nie
    przejmuje, ale moze byc tak, ze mieszka od lat np. w Szwajcarii i choc ma
    obywatelstwo polskie to najprawdopodobniej tam uzyska status rezydenta

    jesli zas Szwajcar przyjedzie na dluzej do Polski (co watpliwe ;) to tu moze
    uzyskac status rezydenta

    uzyskanie statusu rezydenta zalezy od prawa danego kraju, czasem nastepuje
    automatycznie, czasem trzeba wystapic do urzedu skarbowego itd. -
    najprostszym kryterium jest to, ze w kraju gdzie przebywasz dluzej niz pol
    roku w danym roku uzyskujesz status rezydenta, ale w praktyce sa setki
    wyjatkow i wylaczen, duzo uznaniowosci, np. status rezydenta mimo
    przebywania dluzej niz pol roku w panstwie X mozesz miec w swoim kraju
    rodzinnym jesli jestes z nim zwiazany silnymi wiezami rodzinnymi (w praktyce
    zameldowanie w Polsce, zona, dzieciaki w Polsce itd.)

  • 17. Data: 2004-08-11 10:21:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > 4. Następnego dnia udaję się do oddziału.
    > Mam przejść do najbliższego oddziału
    > 12. Postanawiam przejść się do oddziału na Dyrekcyjną w Katowicach by
    > zaktywować dostęp przez Internet
    > Mam po prostu udać się do oddziału i podpisać wniosek
    > 15. Udaję się powtórnie do oddziału na Dyrekcyjną.

    Hehehe, Cale BePeHahahaha. Ciagle bieganie do oddzialu, jakby nie mozna
    bylo wszystkiego zalatwic za jednym zamachem.

    > 21. Około czwartku wreszcie widzę swoją kartę w systemie. Ustawiam opcje,
    > powiadomienia.....oooo!!! Jest powiadamianie przez SMS i email, tylko nie
    > działa. Ustawiłem jako numer email mój numer komórki w Plusie w formacie
    > +...@t...plusgsm.pl
    >
    > Nie ma żadnych powiadomień

    Tia, skad ja to znam.

    > OK. Niech im będzie
    >
    > Widzę, że jest możliwość wysyłania sms-ów do banku pod numer 3366. Zwrotnie
    > dostaje się informacje o stanie karty itd
    >
    > Oczywiście nie działa pomimo uaktywnienia kanału. Czyżbym musiał znowu
    > drałować do oddziału i coś podpisywać? Tylko pytanie jakie teraz kanały się
    > automatycznie wyłączą? Może ten Internetowy? Zostawiam ten temat bo nie
    > chcę ryzykować.
    >
    > To tak mniej więcej wyglądało. Przynajmniej się trochę pośmiałem :)))

    No, no, w BePeHahahaha tylko smiac sie mozna, bo inaczej czlowiek na
    smierc by sie zaplakal.

    Bartol