  • 11. Data: 2005-03-03 21:47:38
    Temat: Re: BPH to złodzieje [niedługie - miesci sie na ekranie :)]
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-03-03 16:21, Użytkownik Radoslaw P. napisał:

    > Tak, tam w BPH na pewno wiedzą co to :D

    Panie wszechwiedzący.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2005-03-04 06:19:53
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-03, Ralf <r...@i...bezspamu.pl> wrote:

    > No w multi jeszcze nie składałem reklamacji :-]
    > próbowałem sie tylko dowiedzieć jaka jest data otwarcia
    > mojego konta i oczywiście dostałem rózne odpowiedzi
    Wystarczy zajrzeć w historię rachunku - pierwsza operacja nazywa się
    Otwarcie rachunku i to jest prawidłowa data.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 13. Data: 2005-03-04 19:04:39
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Marcin Jurczuk wrote:

    > Wystarczy zajrzeć w historię rachunku - pierwsza operacja nazywa się
    > Otwarcie rachunku i to jest prawidłowa data.

    Czyli zgodnie z tym rozumowaniem umowę podpisałem i odesłałem w grudniu,
    a datę otwarcia konta mam miesiąc wcześniej. Oczywiście
    przez ten miesiąc nie miałem pojęcia nawet jaki mam numer
    rachunku, nie mogłem sie zalogować itd.
    Dla mnie taka sytuacja jest conajmniej dziwna.
    (nie ja potrzebowałem tej daty tylko serwis bankier)

    Pozdrawiam
    Ralf