  • 1. Data: 2005-03-02 19:40:36
    Temat: BPH to złodzieje [niedługie - miesci sie na ekranie :)]
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Wybaczcie ten dramatyczny tytuł postu ale to prawda:
    BPH to złodzieje. Nie dość tego, na złożone w tej sprawie
    reklamacje nie odpowiadają.

    Czekałem 30 dni.. pozniej zebralo by sie nawet 30 roboczych
    dni i nic. Pisałem juz tu kiedys, że bardzo długo to ja
    nie bede czekał (wytrzymałem 1,5 miesiaca) wiec zamkąłem
    w końcu to konto :).

    Nie wiem czy tak jest w kazdym banku, ale ja moglem po
    zerwaniu umowy wejść sobie na sezama i w historii sprawdzic
    operację ze statusem 'zamkniecie konta' ;).

    Reklamacje były na kilka złotówek ale sam fakt olewania
    klienta jest godny potępienia :-]. A 'specjalisci' uraczyli
    mnie wczesniej takimi odpowiedziami:
    - "może Pan również złożyć skargę za pomocą e-maila na adres:..."
    Po wysłaniu maila z reklamacją otrzymałem taką odpowiedź:
    - "W przypadku takiego zgłoszenia mailem nie mamy pewności że został
    on wysłany przez Pana."
    No są lepsi nawet niż specjaliści z multibanku :)

    Z tego co ostatnio ludzie piszą na grupie to podobno
    zaglądają tutaj, ale jakby nie zauwazyli tego posta
    to wysmarowałem im dzis podziekowania za współprace
    (zalogowałem sie do sezama oczywiście :)).

    Na szczęście są inne banki.

    Pozdrawiam
    Ralf

  • 2. Data: 2005-03-02 20:16:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 02 Mar 2005 20:40:36 +0100, Ralf <r...@i...bezspamu.pl>
    wrote in "BPH to złodzieje [niedługie - miesci sie na ekranie :)]":

    >Wybaczcie ten dramatyczny tytuł postu ale to prawda:
    Ralf to kłamca. Wybaczcie tą treść ale to prawda. Tekst nie zmieścił
    mi się na ekranie.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-03-02 20:32:30
    Od: "ethan" <e...@u...to.wp.pl>

    "Ralf" <r...@i...bezspamu.pl> wrote in message
    > Wybaczcie ten dramatyczny tytuł postu ale to prawda:
    > BPH to złodzieje. Nie dość tego, na złożone w tej sprawie
    > reklamacje nie odpowiadają.

    natomiast ja chcialbym pochwalic INTELIGO :)
    zareklamowalem pobranie prowizji za prowadzenie rachunku,
    dla 'nowego' pomimo tego, ze pobrano ja zgodnie
    z regulaminem, to zostala mi zwrocona. Ja ze swej strony poddalem
    w watpliwosc jasnosc regulaminu, ktory wprowadzil mnie w blad
    i narazil na 'koszty' :)).
    Oczywiscie przy okazji reklamacji zwrocilem sie z prosba o formularz
    zamkniecia rachunku :), ktorego to jednak nie zloze.

    Jak na razie polecam :)

    --
    ethan [malpa] wp [kropiczka] pl

  • 4. Data: 2005-03-02 20:44:17
    Temat: Re: BPH to złodzieje
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    WAM wrote:

    > Ralf to kłamca. Wybaczcie tą treść ale to prawda. Tekst nie zmieścił
    > mi się na ekranie.

    No to przykro mi z tego powodu. Widzę dwa rozwiązania
    albo zmniejszyć czcionkę albo zainwestować w ekran ;).

    Że też musiałem na fana bphu trafić... :-]

    Pozdrawiam
    Ralf

  • 5. Data: 2005-03-02 22:33:59
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "ethan" <e...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie przy okazji reklamacji zwrocilem sie z prosba o formularz
    > zamkniecia rachunku :), ktorego to jednak nie zloze.

    Złożysz, złożysz tylko najpierw musisz pójść po rozum do głowy.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2005-03-02 22:55:05
    Od: "ethan" <e...@u...to.wp.pl>

    "gg" <n...@m...com> wrote in message

    > Złożysz, złożysz tylko najpierw musisz pójść po rozum do głowy.

    no to oswiec mnie z jakiego to powodu zloze?

    pozdro
    --
    ethan [malpa] wp [kropiczka] pl

  • 7. Data: 2005-03-03 13:10:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ralf <r...@i...bezspamu.pl> wrote:
    > - "W przypadku takiego zgłoszenia mailem nie mamy pewności że został
    > on wysłany przez Pana."
    > No są lepsi nawet niż specjaliści z multibanku :)

    1) uzywaj podpisu elektronicznego
    2) Widze, ze masz juz doswiadczenie z tymi reklamacjami - moze to cos w
    Tobie, a nie w bankach? ;)

  • 8. Data: 2005-03-03 15:21:38
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 3 Mar 2005 14:10:24 +0100, w <d072d4$mkg$1@news.onet.pl>, "Michał 'Amra'
    Macierzyński" <m...@p...pl> napisał(-a):

    > 1) uzywaj podpisu elektronicznego

    Tak, tam w BPH na pewno wiedzą co to :D

  • 9. Data: 2005-03-03 18:00:05
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Ralf napisał:

    [...]

> [...]
    > on wysłany przez Pana."
    > No są lepsi nawet niż specjaliści z multibanku :)

    Buehehe. Dobre. Ja wysłałem skargę e-mailem do banku oraz podpisałem
    certyfikatem elektronicznym od autoryzowanego wystawcy. I niech mi teraz
    odpiszą, że to nie ja ;)

    K.

  • 10. Data: 2005-03-03 19:37:13
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > 2) Widze, ze masz juz doswiadczenie z tymi reklamacjami - moze to cos w
    > Tobie, a nie w bankach? ;)

    No w multi jeszcze nie składałem reklamacji :-]
    próbowałem sie tylko dowiedzieć jaka jest data otwarcia
    mojego konta i oczywiście dostałem rózne odpowiedzi
    przez multiczat i telefon. Jedna pani twierdziła
    ze jest to 10 listopad mimo ze podpisaną umowe odesłałem
    w grudniu, a druga że koniec grudnia kiedy moje
    konto gdzieśtam zarejestrowali (nie pytajcie gdzie bo nie wiem).

    A w bphu to jeszcze reklamowałem skrzynke której nie dało sie usunąć :)
    ale opłaty to sie oczywiście dało pobrać :-]

    pozdrawiam
    Ralf