    From: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH to złodzieje [niedługie - miesci sie na ekranie :)]
    Date: Fri, 04 Mar 2005 20:04:39 +0100

    Marcin Jurczuk wrote:

    > Wystarczy zajrzeć w historię rachunku - pierwsza operacja nazywa się
    > Otwarcie rachunku i to jest prawidłowa data.

    Czyli zgodnie z tym rozumowaniem umowę podpisałem i odesłałem w grudniu,
    a datę otwarcia konta mam miesiąc wcześniej. Oczywiście
    przez ten miesiąc nie miałem pojęcia nawet jaki mam numer
    rachunku, nie mogłem sie zalogować itd.
    Dla mnie taka sytuacja jest conajmniej dziwna.
    (nie ja potrzebowałem tej daty tylko serwis bankier)

    Pozdrawiam
    Ralf