  • 1. Data: 2005-03-02 17:27:27
    Temat: Kredyt odnawialny na rachunku biezacym??
    Od: Adam <i...@w...pl>

    Jakiego oprocentowania kredytów odnawialnych na rachunku bieżącym dla
    firm mogę się spodziewać , i jakich dodatkowych kosztów związanych z
    otrzymaniem takiego kredytu .
    Wiem że jest cala sterta papierów do wypełnienia .
    I czy jest dobrym rozwiązaniem staranie się o taki kredyt może są
    jakieś lepsze możliwości.

    Dzięki pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2005-03-02 17:40:19
    Temat: Re: Kredyt odnawialny na rachunku biezacym??
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam <i...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Wiem że jest cala sterta papierów do wypełnienia .
    > I czy jest dobrym rozwiązaniem staranie się o taki kredyt może są

    Jak firma juz troche funkcjonuje to mozesz sprawdzic oferta INGa i dac nam
    znac co ona warta :)
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,9336

    Chwala sie, zenie wymagaja tylu papierow ;)