  • 11. Data: 2005-03-01 17:52:52
    Temat: Re: BPH - spokojnie z sezamem ;)
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jurek Zielinski" <c...@t...debica.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd28qc5.4fi.canin.dowyciecia@canin.tel.deboc
    a.pl...

    > Nie sprawdzałem w TOIP - pewnie te 5 zł jest legalne. Ale nie zmienia to
    > faktu że mnie dziwi. Ale może ja mam zwichrowane normy?

    Normy są w porządku. Czasami to przepisy wewnątrzbankowe, taryfy są
    irracjonalne.

    Osobiście jednak nie pobierałbym opłaty.

    Darek

  • 12. Data: 2005-03-01 19:46:24
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 1 Mar 2005 07:56:11 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Zaś co do kwoty minimalnej - nie wiem, nigdy na nią nie patrzę. Ale kwota
    >całkowita zawsze mi się zgadza - oczywiście dzień po generacji wyciągu, bo u
    >nich to wszystko o jeden dzień zapóźnione ;)

    to bardzo dziwne. widocznie masz u nich fory. ja mam generację wyciągu
    26-ego, a dziś (zresztą już od niedzieli bodajże) widzę datę spłaty
    21.03, kwotę minimalną wyglądającą na prawidłową, a kwotę całkowitą...
    z poprzedniego wyciągu :)))))

    G.

  • 13. Data: 2005-03-02 17:29:21
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 28 lut 2005 at 22:32 GMT,
    Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> napisał(a):

    > Ja włąśnie doświadczyłem na swojej skórze potęgi tego elektronicznego
    > giganta. Za wypłatę w euro z konta złotówkowego jest pobierana prowizja
    > 5zł (tak jakbym złotówki wypłacał - a nie euro - którego z bankomatu
    > przecież wziąć nie mogę), ale jakbym ten plik banknotów przeniósł
    > pomiędzy bankomatem a okienkiem - to już prowizji by nie było. No ale u
    > niech nawet bezgotowkowość jakaś inna. Napisałem reklamację - na razie
    > wspina się po szczeblach władzy.

    Sprawcza moc grupy? Czytają nas?
    Zadzwonił do mnie bardzo miły pan kierownik. Wypytał, aby się upewnić,
    czy dobrze rozumie jak to było - i stwierdził że mam rację. Prowizja nie
    powinna byc pobrana.
    No no - i trzeba odszczekać teraz kalumnie.

    --
    Jurek

    "Nie bójmy się powiedzieć: Stop sygnaturkom!!!"

  • 14. Data: 2005-03-02 17:31:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jurek Zielinski napisał:

    > Sprawcza moc grupy? Czytają nas?
    > Zadzwonił do mnie bardzo miły pan kierownik. Wypytał, aby się upewnić,
    > czy dobrze rozumie jak to było - i stwierdził że mam rację. Prowizja nie
    > powinna byc pobrana.

    Jak czytaja, to niech wreszcie zbiora wszystkie uwagi do kupy i zrobia
    porzadek w sezamie. Najwyzszy czas.

    Bartol

  • 15. Data: 2005-03-02 17:48:16
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Darek napisał(a):

    > Osobiście jednak nie pobierałbym opłaty.

    Z pewnością :)

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 16. Data: 2005-03-03 09:01:26
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2005 17:45:53 +0100, Krab napisał(a):

    > zludzenie, rachunki wystawiane sa tez z opoznieniem, wlasnie tak aby
    > zniwelowac powyzsze

    Ja rachunki mam wystawiane z reguły bardzo blisko ustalonego terminu.
    Teoretycznie mają być wystawiane 20., z reguły 21. już widzę w sez@mie ile
    będę musiał zapłacić i od razu ustawiam przelew. Nigdy nie zdarzyło mi się
    by rachunek papierowy opiewał na inną kwotę. Pamiętam, że kiedyś zrobiłem
    spore zakupy - jakoś w okolicach 14. - i nie pojawiły się one na wydruku, a
    dopiero na następnym. Skutek taki, że za operacje dokonane 14. grudnia
    zapłaciłem 14. lutego ;)

    Zupełnie inna sprawa że przy spłacaniu kolejnego rachunku coś mi się
    pochrzaniło, i przesłałem zbyt małą kwotę i policzyło mi kilkadziesiąt PLN
    odsetek. Cóż - pokarało mnie, widać tak miało być ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004