  • 1. Data: 2005-07-21 16:41:35
    Temat: BPH opinie, przeniesienie z PKO SA, PILNE!!!
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

    Mam czas do jutra aby aktywować założone w promocji konto Srebrny Sezam, mam
    tez do jutra czas na podjęcie decyzji o przeniesieniu limitu z PKO SA. Karte
    kredytową już podpisałem i czekam na odbiór.
    I w zwiazku z tym czytam pilnie grupę oraz inne opinie i mam pytania:
    1. Na grupie wiekszość opinii jest negatywnych. Z doswiadczenia wiem, ze jak
    ktos jest zadowolony z czegoś (w Polsce) to raczej nie chwali sie sam nie
    proszony. Więc ja proszę, żeby Ci co są zadowoleni ujawnili sie i napisali
    dlaczego są zadowoleni?
    2. Pomimo 8 letniego stażu w PKO SA bardzo niewiele sie zmienilo w tym
    banku, coraz gorsze traktowanie mojej osoby i niekompetencja pracownikow,
    oraz duze koszty utrzymania (na tle konkurencji) spowodowało, ze
    zdecydowalem sie wyprowadzic z niego. Jak zakladalem tam konto w 97 roku to
    byla jedna z najlepszych ofert na rynku i od tamtej pory niewiele sie
    zmieniła. Czy fuzja obu banków jest już klepnięta na 100%? Kto bedzie
    wiekszosciowym udziałowcem?

    Zdaję sobie sprawe, ze nie ma idealnych banków, chodzi mi o rozsądny
    kompromis miedzy jakością a ceną. A jeśli jakość jest kiepska, to chociaż
    żeby nie było drogo.

    TAddy

  • 2. Data: 2005-07-21 17:44:31
    Temat: Re: BPH opinie, przeniesienie z PKO SA, PILNE!!!
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Mam czas do jutra aby aktywować założone w promocji konto Srebrny Sezam,
    > mam

    Nie wiem jak mozna aktywować ZAŁOŻONE konto. Jak podpisałes umowe to konto
    masz. A ze promocja już sie skończyła to nie wiem jak można z niej do jutra
    skorzystać

    > tez do jutra czas na podjęcie decyzji o przeniesieniu limitu z PKO SA.
    > Karte

    Zostałeś poddany jakiejs dużej presji. Co ma przeniesienie limitu z
    "aktywowaniem" konta z promocji (pytanie z serii retorycznych)

> [...]
    > I w zwiazku z tym czytam pilnie grupę oraz inne opinie i mam pytania:
    > 1. Na grupie wiekszość opinii jest negatywnych. Z doswiadczenia wiem, ze

    Taka jest natura Polaków, z wszystkiego sa niezadowoleni. Nie tylko o BPH
    grupowicze wypowiadają się negatywnie. Aczkolwiek np. Bartol psioczy na BPH
    a konto tam ma.

    > ktos jest zadowolony z czegoś (w Polsce) to raczej nie chwali sie sam nie
    > proszony. Więc ja proszę, żeby Ci co są zadowoleni ujawnili sie i
    > napisali dlaczego są zadowoleni?

    Darmowe przelewy netowe, dobra sieć bankomatów (BPH + Euronet). Dla mnie
    Sezam jest wygodny w użyciu

    > 2. Pomimo 8 letniego stażu w PKO SA bardzo niewiele sie zmienilo w tym
    > banku, coraz gorsze traktowanie mojej osoby i

    Panuje opinia że to bank dla emerytów

    >niekompetencja pracownikow,

    nooo, niestety wszędzie natrafisz na ten gatunek, nie tylko w PKO (w BPH
    tyż)

    > oraz duze koszty utrzymania (na tle konkurencji) spowodowało, ze

    Banki próbujące zdobyć rynek starają się być tańsze

> [...]
    > to byla jedna z najlepszych ofert na rynku i od tamtej pory niewiele sie
    > zmieniła. Czy fuzja obu banków jest już klepnięta na 100%? Kto bedzie

    Aaaaaaaaaaa to tu mnie zaskoczyłeś. Piszesz o PKO SA a myslisz o PEKAO SA
    (czyli tekst o emerytach dotyczy PKO BP SA)

    Co do fuzji to myślę że jak Komisja Eurpejska się zgodzi to będzie fuzja. A
    że lączą się niemcy z włochami to jak może się nie zgodzić???

    > Zdaję sobie sprawe, ze nie ma idealnych banków, chodzi mi o rozsądny
    > kompromis miedzy jakością a ceną. A jeśli jakość jest kiepska, to chociaż
    > żeby nie było drogo.

    Jakość jest najważniejsza. Staram się nie kupować bubli (i w cale nie piję
    do tego w którym banku mam konto)

    Darek

  • 3. Data: 2005-07-21 20:33:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Taddy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    Ja mam u nich konto kilkanaście lat. Bank ma sporo wad, ale i sporo
    zalet. Generalnie zgodnie z reklamą jego zaletą i wadą jest to, ze jest
    duży. Poza tym jak w każdym banku trafiają się wpadki. Pisze się o nim
    najwięcej, bo ma najwięcej klientów. Ze statystyki wynika, ze to
    generuje największy odsetek niezadowolonych, a jak sam zauważyłeś tacy
    piszą.

  • 4. Data: 2005-07-21 20:40:03
    Od: trainer <t...@p...org>

    Robert Tomasik wrote:

    > najwięcej, bo ma najwięcej klientów. Ze statystyki wynika, ze to
    > generuje największy odsetek niezadowolonych, a jak sam zauważyłeś tacy
    > piszą.

    pozwolę sobie na uwagę, że ze statystyki w żaden sposób nie wynika, że
    czym większy bank, tym większy *odsetek* niezadowolonych
    (natomiast jeżeli niezadowolenie jest równo podzielone między banki, to
    możemy się spodziewać, że w większym banku znajdziemy większą *liczbę*
    malkontentów.

    trainer

  • 5. Data: 2005-07-21 20:51:41
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Taddy wrote:
    > sie sam nie proszony. Więc ja proszę, żeby Ci co są zadowoleni
    > ujawnili sie i napisali dlaczego są zadowoleni?

    No wiec ja jestem zadowolony :)
    Mam tam w sumie 3 konta - dwa firmowe i jedno osobiste.
    Do wszystkich mam oczywiscie dostep przez siec - za pomoca jednego
    loginu / hasla widze wszystkie 3 konta. To prawda ze zdarzaja sie
    sytuacje, ze np. widoczne jest zupelnie inne saldo niz w praktyce ale
    np. zawsze wtedy widoczna jest rowniez data wsteczna :)
    Korzystam intensywnie od ~4 lat i bardzo sobie chwale.
    Suma miesiecznych obrotow na kontach jest duza, ksiegowanie
    wszystkich wplat w firmie odbywa sie tylko i wylacznie na podstawie
    wyciagow on-line (dziennie kilkanascie / dziesiat wplat) i jak narazie
    nie zdarzyla sie zadna wpadka ze strony banku (brak jakiejs wplaty,
    czy cos w tym guscie :)

    No i w oddziale (chociaz baardzo rzadko tam bywam) wyjatkowo mila
    i sprawna obsluga!
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 6. Data: 2005-07-21 21:38:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > (natomiast jeżeli niezadowolenie jest równo podzielone między banki,
    > możemy się spodziewać, że w większym banku znajdziemy większą *liczbę*

    Pewnie źle się wyraziłem. Chodzi mi o to, że jeśli mają najwięcej
    klientów, a odsetek niezadowolonych uznamy za stały w skali populacji
    potencjalnych klientów, to na sztuki będzie ich najwięcej. A na grupie
    wypowiadają się właśnie te pojedyncze sztuki. Nie słyszy się o
    niedogodnościach Banku Spółdzielczego w Koziej Wólce, bo pewnie nikt z
    piszących tu nie ma w nim konta, więc trudno, by miał problemy z jego
    obsługą. Czy to oznacza, że to najwspanialszy bank?

  • 7. Data: 2005-07-21 21:44:56
    Od: trainer <t...@p...org>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > piszących tu nie ma w nim konta, więc trudno, by miał problemy z jego
    > obsługą. Czy to oznacza, że to najwspanialszy bank?

    oczywiscie zgadzam sie z tym, tak tylko sprostowałem bo może czytać nas
    dziatwa szkolna, to dobrze byłoby gdyby od razu sobie przyswoili
    właściwe pojęcia, w czasie wakacji ;-)
    co do BPH to jeszcze dodatkowo należy uwzględnić "nagonkę" na grupie i w
    zasadzie krytyczne głosy dochodzą od kilku powtarzających się osób (co
    nie umniejsza wpadek tego banku ofc)

    trainer

  • 8. Data: 2005-07-22 00:01:36
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > co do BPH to jeszcze dodatkowo należy uwzględnić "nagonkę" na grupie i w
    > zasadzie krytyczne głosy dochodzą od kilku powtarzających się osób (co
    > nie umniejsza wpadek tego banku ofc)

    Nagonka? Wiekszosc maili to raczej wytykanie bledow... A tych temu bankowi
    raczej nie brakuje... Pomijajac okazjonalne wpadki mBanku i Multi - Sezam
    BPH w ostatnim czasie to po prostu tragedia... Oczywiscie - logujac sie raz
    na jakis czas aby zrobic pojedynczy przelew - jest w zupelnosci ok -
    natomiast uzywanie tego "na powaznie" jest naprawde ciezkim przezyciem... Do
    tego dochodza inne sprawy - typu zalatwienie zwyklej karty platniczej -
    wszystko super, wniosek przez internet, konsultant w banku - a w efekcie 2
    m-ce mija i nikt nic nie wie - poza standardowym "sprawdzimy i
    oddzwonimy"....

    Jak na razie - chyba nie ma idealnego banku - do kazdego mozna sie
    przyczepic - ale ostatnio bph zalicza wiecej minusow niz plusow.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 9. Data: 2005-07-22 04:42:57
    Od: trainer <t...@p...org>

    Piotr wrote:

    > Nagonka? Wiekszosc maili to raczej wytykanie bledow... A tych temu bankowi
    > raczej nie brakuje... Pomijajac okazjonalne wpadki mBanku i Multi - Sezam
    > BPH w ostatnim czasie to po prostu tragedia...

    zapewne nie sposób się z tym nie zgodzić, jednak to zasadniczo ta sama
    pula osób narzeka na BPH. poza tym, dla mnie alarmujące i ciekawe były
    rzeczy takie jak wpadka z bezpieczeństwem, PINami, natomiast to że Sezam
    coś tam źle pokazuje? - przede wszystkim nie założył bym konta płatnego
    10zł, (+2,50 jeżeli nie ma płatności bezgot., które są bez sensu u
    posiadacza KK), skromna sieć bankomatów własnych,
    podczas gdy za 9żł to ja mam e-pakiet fortisu, 2 karty: dla siebie i
    żony, bezpłatne wypłaty z każdego bankomatu i bezpłatne przelewy.
    innymi słowy, ja nie narzekam, tylko głosuję nogami, i właściwie tego
    oczekiwałem od rynku - że nie ma co narzekać, tylko zmienić bank, aż do
    momentu, kiedy odsetek narzekaczy wyrówna się w każdym banku :-)
    Zawsze znajdzie się ktoś związany ze swoim bankiem "love and hate
    relationship"

    pozdr
    trainer

  • 10. Data: 2005-07-22 06:36:45
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

    > Nie wiem jak mozna aktywować ZAŁOŻONE konto. Jak podpisałes umowe to konto
    > masz. A ze promocja już sie skończyła to nie wiem jak można z niej do
    > jutra skorzystać

    Ano można. Wniosek został złożony internetowo i konto zostało utworzone. Ale
    będzie działać dopiero wtedy, jeśli podpiszę z bankiem umowe na jego
    prowadzenie. I jeśli do dziś tego nie zrobie, to rejestracja internetowa i
    promocja przepadają.

    > Zostałeś poddany jakiejs dużej presji. Co ma przeniesienie limitu z
    > "aktywowaniem" konta z promocji (pytanie z serii retorycznych)

    Nie, to raczej ja chce to szybko załatwić, zależy mi na tym.

> [...]
    > BPH a konto tam ma.

    > Darmowe przelewy netowe, dobra sieć bankomatów (BPH + Euronet). Dla mnie

    I tylko ta ostatnia informacja jest dla mnie istotna. Dane o ilosci
    bankomatow juz dawno znam.

    > Panuje opinia że to bank dla emerytów
    Ooooo.. to jeszcze kilkadziesiąt lat powinienem tam trzymać konto??? ;-))))

    > nooo, niestety wszędzie natrafisz na ten gatunek, nie tylko w PKO (w BPH
    > tyż)
    Mam tego świadomość. Ale stopień niekompetencji moze być wiekszy lub
    mniejszy, drogo albo tanio.

    > Aaaaaaaaaaa to tu mnie zaskoczyłeś. Piszesz o PKO SA a myslisz o PEKAO SA
    > (czyli tekst o emerytach dotyczy PKO BP SA)
    Sorki, mam na myśli PEKAO SA.

    > Co do fuzji to myślę że jak Komisja Eurpejska się zgodzi to będzie fuzja.
    > A że lączą się niemcy z włochami to jak może się nie zgodzić???
    Wszystko sie może zdażyć.... ;-)

    > Jakość jest najważniejsza. Staram się nie kupować bubli (i w cale nie piję
    > do tego w którym banku mam konto)

    OK, dzieki.