  • 11. Data: 2005-06-16 19:34:56
    Temat: Re: BPH - nie maiłem kłopotu, marmurka się zachciało...
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-16 18:30 miecznik napisał(a):
    > Wydaje mi się, że współpraca z Weissem jest kontynuacją po promowaniu przez
    > niego OFE Orzeł. Pewnie nikt nie pamięta, że Weiss promował ten właśnie
    > fundusz emerytalny na przełomie lat 1999-2000. A Orzeł był związany przecież
    > z PBK (chyba, że coś przekręcam).
    >
    > Dla przypomnienia inne usługi finansowe reklamowali:
    >
    > - Lukas - Krzysztof Dracz
    > - ING-NN - Dariusz Gnatiuk (Boczek z Kiepskich)

    A czy Kondrat nie był od początku z całą grupą ING?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 12. Data: 2005-06-16 20:15:45
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 16 Jun 2005 07:39:07 +0200, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >zaniepokojony swym uczestnictwem, a to sporo. Dlatego troche sie
    >dziwie odpowiedzi drugiego dyskutanta piszacego ironicznie o
    >oflagowaniu sie Weissa (dobrze, ze nie zaproponowal glodowki...).

    jesli sie tak nagle zaniepokoil, to baaaardzo jest naiwny. a ma juz
    swoje lata, i troche o zyciu wiedziec powinien.
    biedak myslal, ze jak go wezma na billboardy, to przestana uprawiac
    swoje marketingowe sztuczki?

    G.

  • 13. Data: 2005-06-17 11:22:00
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał(a):
    >

    > - ???nie pamiętam??? - Witold Pyrkosz i Jan Machulski

    afair ZURICH , na pewno Szwajcarzy ;)

    sq

  • 14. Data: 2005-06-17 12:10:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>