  • 1. Data: 2005-06-15 18:12:25
    Temat: terminal POS
    Od: zet <z...@z...pl>

    Jak odróżnić (przed transakcją) kiedy mamy sytuację z
    1) wypłatą gotówki z terminalu POS którą to gotówkę nie widzimy bo
    natychmiast płacimy nią rachunki w tym punkcie
    2) zapłatą kartą transakcji bezgotówkowej w terminalu POS

    Jest to ważne, bo często jest tak że za 1) prowizja wynosi 9,99 zł a za
    drugie 0 zł.

  • 2. Data: 2005-06-15 18:47:33
    Temat: Re: terminal POS
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-15 20:12, zet napisał(a):

    > Jak odróżnić (przed transakcją) kiedy mamy sytuację z
    > 1) wypłatą gotówki z terminalu POS którą to gotówkę nie widzimy bo
    > natychmiast płacimy nią rachunki w tym punkcie

    Ke? Jak to nie widzimy? Jeśli płacisz kartą w sklepie to jest to
    _transakcja bezgotówkowa_. Może Tobie chodzi o cashback? Bo ZTCW to
    usługa ta jeszcze w Polsce nie ruszyła.

    > 2) zapłatą kartą transakcji bezgotówkowej w terminalu POS
    >
    > Jest to ważne, bo często jest tak że za 1) prowizja wynosi 9,99 zł a
    > za drugie 0 zł.

    Który bank za transakcje bezgotówkowe pobiera 9,99 PLN?

    Gree

  • 3. Data: 2005-06-15 19:32:25
    Od: zet <z...@z...pl>

    http://www.kartyonline.pl/przyt.php?id=21

  • 4. Data: 2005-06-15 20:32:28
    Od: "HuN" <a...@h...one.pl>

    ...ciach...
    taka namiastka cashback-u - wyplata gotowki w agencjach pkobpsa przy pomocy
    ve, autoryzacja przez pos w cok banku

  • 5. Data: 2005-06-15 20:38:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    HuN wrote:
    > ...ciach...
    > taka namiastka cashback-u - wyplata gotowki w agencjach pkobpsa przy
    > pomocy ve, autoryzacja przez pos w cok banku

    To nie jest żadna namiastka cashbacku tylko zwykła wypłata gotówki. Z
    cashbackiem nie ma to wiele wspólnego.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-06-15 20:42:21
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-15 21:32, zet napisał(a):

    > http://www.kartyonline.pl/przyt.php?id=21

    Agencja PKO BP to nie jest sklep ;-) Wypłata gotówki w Oddziale/Agencji
    PKO BP jest bezprowizyjna. Za przelew Agencja być może mogła naliczyć te
    3 PLN - nie wiem, warto sprawdzić . Natomiast jeśli chodzi o 9,99 PLN -
    to jesteś w błędzie - po wypłacie gotówki z PKO BP następuje blokada na
    kwotę wypłacaną + 9,99 PLN - po zdjęciu blokady 9,99 PLN księgowane jest
    poprawnie - czyli 'wraca' na rachunek :-) .

    Gree

  • 7. Data: 2005-06-15 20:47:25
    Od: "HuN" <n...@...tego>

> [...]
    > wypłacaną + 9,99 PLN - po zdjęciu blokady 9,99 PLN księgowane jest
    > poprawnie - czyli 'wraca' na rachunek :-) .

    z tym 9,99pln to mi sie zupelnie nie zgadza. zaden taki mechanizm nie ma
    miejsca

    pozdrawiam
    gary

  • 8. Data: 2005-06-15 20:51:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > z tym 9,99pln to mi sie zupelnie nie zgadza. zaden taki mechanizm nie
    > ma miejsca

    Owszem ma. Wielokrotnie potwierdzone.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-06-15 21:05:08
    Od: "HuN" <n...@...tego>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Owszem ma. Wielokrotnie potwierdzone.

    bzdura kompletna

    eot

    *aby nie na wyrost powiedziane

  • 10. Data: 2005-06-15 21:06:58
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    HuN napisał(a):

    > z tym 9,99pln to mi sie zupelnie nie zgadza. zaden taki mechanizm nie ma
    > miejsca

    A jednak ma. Sprawdzone w przypadku VE Inteligo.

    Pozdrawiam!