    From: "mrbravo" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - moi ulubieńcy
    Date: Thu, 8 Mar 2007 20:34:01 +0100

    "Co ma piernik do wiatraka? BZ WBK , Skoki, BGŻ też obsługują Western Union.
    To problem WU że wypłaciło nie tej osobie co trzeba."
    Masz racje ale tylko czesciowo poniewaz to nie ja wybieram partnera banku w
    zakresie transferow pienieznych. Jesli przeczytasz prawo bankowe to
    odnajdziesz zapis ktory mowi iz partner banku za nieprawidlowe transakcje
    odpowiada przed bankiem, natomiast bank odpowiada wobec mnie za bledy
    partnera. Taka jest kolejnosc w sprawie roszczen.
    pozdr ...
    mrbravo